Verf voor muurtekening

Discussie in 'De lounge' gestart door Soturi, 21 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik had geen idee waar ik deze moest plaatsen.
    @Beheer, als hij hier niet goed staat, zouden jullie hem dan naar de goede plek willen verplaatsen?

Wie kan mij tips geven? Voor de babykamer ga ik een tekening op de muur schilderen. Oke, ik laat het een vriendin doen die beter kan tekenen dan ik. Maar wat voor verf kan ik het beste gebruiken voor het inkleuren?
    Zou van die simpele plakkaatverf die je bij de action kunt kopen goed genoeg zijn? Of kan ik toch beter voor andere verf gaan?

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik zou standaard acrylverf kopen, en dan van een goed merk zoals Amsterdam. Dat is ook geschikt voor het decoreren van wanden. Als je een basisset koopt kun je zelf alle kleuren mengen, en ze verkopen ook heel veel kleuren.

Verf van de action is echt zooi, ik zou dat niet op je muur smeren. Ik heb daar ooit geprobeerd een schilderijtje voor op de kinderkamer mee te maken, maar wat een troep zeg...

Soturi vindt dit leuk.
  3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.899
    113
    Ik zou inderdaad goede acrylverf nemen en zeker geen plakkaatverf van de Action, dat werkt voor geen meter.

Soturi vindt dit leuk.
  4. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    Ik heb bij de bouwmarkt mijn verf voor de muurschildering laten mengen, bij de praxis hadden/hebben ze de optie om 1 liter verf te halen. Ik heb de muurschilderingen wel in 1 kleur gedaan, nijntje op de baby kamers in grijs en dromenvanger op onze slaapkamer in een bruintint.

Deel Deze Pagina