Hoi ik ben voor de 3de verjaardag van mijn zoontje op zoek naar een duploplaat (van het merk Lego) tegen de muur met een bakje eronder waar de blokjes in kunnen. Je ziet ze wel eens in het ziekenhuis, maar waar kan ik ze kopen?
Ik heb 3 duplo grondplaten besteld, van die grote dunne... En die ga ik vastzetten op een tafeltje.. Gewoon 4 goeie schoeven in de hoeken... Dan heb je ook een bouw-tafeltje.. Zo kun je ze overal op vastmaken, simpel+stuk goedkoper. Als je ze echt wilt kopen zijn ze onwijs duur (lees honderden euro's). Tenminste de bouwtafeltjes enzo, ik weet niet precies wat jij bedoelt eigenlijk
Cats wesco heeft ze, maar zijn wel duur volgens mij. Inrichting - powered by OnlineTouch.eu 212,50 kosten ze.
ja die zocht ik, pfffffffffff wat duur! misschien maak ik inderdaad gewoon een tafeltje met duplo, bedankt voor het meedenken, deze kan gesloten worden!
Idd heel prijzig , is je mannetje niet handig ? Mis zelf een tafel of wand ding maken , stuk goed koper. Of kringloop winkels en romelmarkten gaan kijken wie weet vind je daar 1. Niet geschoten altijd mis. Als je je topic dicht wil hebben even recht het stop bordje aan klikken en dan de modjes vragen hem te sluiten.
Ja of een afspraak maken bij de dokter en die lekker lang trekken zodat je man stiekem het spul daar van de muur af kan schroeven