Opzoek naar leuke jongensbabykleertjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nlovesn, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Ik had vanaf 20 weken elke week wel iets nieuws gekocht voor de kleine man.
    Genoeg keus hoor...
    H&M
    Adidas
    Kleertjes.com
    Coccinelle.nl
    Hema heeft soms leuke dingen
    V&d heel soms, meestal vind ik het een te hoog Nijntje en stoer! Gehalte hebben en daar houd ik dus niet van
    Nl.nextdirect.com

2. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Ik kwam leuke jongens dingen tegen van quapi, ff op googlen

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Mexx, Benetton, Stoer!, Babyface zijn voor jongens wel echt mijn favo-merken! Ook hebbeb V&D en HEMA soms wel leuke dingen...

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Noppies, Z8, Lief!, Name it en XS feet vind ik het leukst en heb ik heel veel van. Ik koop mijn zoon zijn kleding altijd online, vindt spullen in de winkel bijna nooit leuk, of iedereen draagt het al.

5. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde; ik kan ook maar moeilijk leuke jongenskleertjes vinden. Ik was daar tijdens de zwangerschap al bang voor en ik vind het inderdaad ook niet leuk. Scheelt dat ik momenteel ook veel meisjeskleding niet leuk vindt, maar goed, daar heeft ons ventje ook niets aan :)

Niettemin vind ik dat de kleertjes die we hebben (soms unisex, soms tweedehandsjes, soms nieuw) hem wel heel leuk staan allemaal. Dus zo erg is het uiteindelijk kennelijk toch niet.

6. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik kocht toen de meeste kleertjes van noppies, mexx, just small en bovenleiding van h&m. Nu het meest mexx, vingino, WE, Zara, Z8. Helaas was Z8 newborn er nog net niet toen hij baby was.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    vind feetje en dirkje erg leuk.
    Verder name it, beebielove, mcgregor, z8, noppies en babyface

8. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet maandag wat we gaan krijgen, kan niet wachten om te gaan shoppen! Ze hebben toch zoveel leuks! Denim blousjes, van die American Football jasjes, shirts met vintage printjes, en oh, die stoere jeans en Allstars! - mag ik wellicht voor je gaan shoppen? Ik zou het wel weten. ;)

9. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik weet wel dat er best wel wat leuks is, maaarrrr ik wil ook dat het comfortabel zit voor t kleintje! Heel leuk en super cute spijkerbroekjes maar ik zelf zou er niet fijn in liggen, dus ik denk ons menneke ook niet😛 nja zaterdag even naar Eindhoven kijken wat we daar kunnen scoren

Deel Deze Pagina