Er zit nu een clubje op fb (geheim, dus niet te zien of vinden door je vrienden ed). Pb sturen naar averlach of sniffie dan kun je toegevoegd worden. Als dat wilt uiteraard
Mij dus Of sniffie. De club is er nog wel, maar niet actief. Dit komt vanwege de verandering op zp waarin de geheime clubs niet meer bestaan. Alleen de openbare clubs binnen het forum. En daar zaten wij niet op te wachten Dus hebben we de overstap gemaakt naar geheime groep op fb.
Zp ass clubje is niet echt actief. Fb (zp) ass clubje is wel actief. Er worden daar regelmatig dingen beschreven en reacties op gegeven.
Iedere moeder (of vader) met een kindje met ass of op zoek naar een/de diagnose is in principe welkom. We hebben een geheime club zodat andere mensen met fb, maar ook je eigen vrienden, niet mee kunnen lezen. Dus mocht je mee willen kletsen, stuur mij een pb met je (facebook)naam. Dan kan ik je zo toevoegen tot de groep. Mocht je zelf niet vindbaar zijn op fb of vriendschapsvoorstellen niet aan hebben staan, stuur mij een pb en ik geef je mijn naam. Als je mij hebt toegevoegd voeg ik je weer toe tot de groep