Ha Dames! Waarschijnlijk kunnen wij onze eerste keus wat betreft meisjesnaam niet kiezen dus vroeg me af of jullie nog ideetjes hebben? En een poll van namen die wij wel leuk vinden maar niet weten of het er eentje van wordt. Ik zou het leuk vinden om te zien wat jullie het leukst vinden en natuurlijk zijn nieuwe ideeen welkom! Eerste keus is trouwens Isabel
Suze, heel mooi! Floor is ook leuk. Een vriendin van mij heet zo en die is er nooit zo blij mee als ze zich in het Engels moet voorstellen. En Joni, tsja zou ik mijn dochter ook echt niet aandoen! Als ik een Joni zie dan heb ik toch altijd gigantisch medelijden met zo'n meid.
Isabel (Isa) vind ik ook erg mooi! De rest vind ik persoonlijk niet zo, alleen Joni (yoni is wat anders)
Isabel kan niet omdat m'n zus een aantal weken voor mij uitgerekend is en zij dus, als het een meisje is, haar Isabella willen noemen. Had al zo'n vermoeden dat het dezelfde naam zou kunnen zijn uiteindelijk heb ik het maar aan 'r gevraagd... balen, maar ja beter dat we het nu weten kunnen we nog op zoek naar een andere naam. En als we geluk hebben krijgen zij een jongetje en kunnen we de naam alsnog gebruiken (als we een meisje krijgen tenminste
Oeh, joni/yoni zou het erg zwaar hebben, arm kind!! Niet doen dus hoor!!! Ik heb op Suze gestemd, vind Floor ook heel leuk maar is wat minder origineel! Kristel ook maar dan liever met ch.
Ik vind Floor en Suze leuk. Kristel en Joni niet.. ik heb daar een beetje ordinaire associaties bij..weet ook niet precies waarom. Isabel trouwens de beste.. (al wordt het wel snel Isa.. en dat is wel heeeel populair.. ben er vandaag tijdens het winkelen 3 tegen gekomen in de leeftijdsklasse 6 mnd - 3 jaar)
Suggesties: - Madelief - Rosalie - Elise - Eline - Lonneke - Annabel - Annelot - Liselotte - Annemijn - Charlize - Francesca - Anne-Sophie - Karlijn - Cathelijne - Eleonore - Leonore - Emilie - Julia - Julie - Marjolein - Olivia