Hee meiden, We zijn deze maand begonnen met ovulatietesten.Ik heb een cyclus van 31/32 dagen. Ben al op dag 10 begonnen met testen steeds kwam er een licht streepje rond dag 16 dacht ik iets donkerder dan de rest maar nee deze was volgende dag ook weer lichter. Nu vanmorgen was het streepje donkerde dan voorheen en nu vanavond op dag 23 heb ik echt een knaltest is nog donkerder dan controlestreep. Maar dat betekend toch dat me ei ongeveer 12 tot 24 uur springt dan zou ik over 9 dagen me volgende menstruatie hebben is toch veel te kort om zwanger te raken?
Ik zie dat je vorige (en langste) cyclus 34 dagen was.. dan kan het dus ook zo zijn dat je menstruatie nu op dag 34 komt, dan zit er 10 a 11 dagen tussen je eisprong en menstruatie.. volgens mij is dat niet te weinig.
Nee hoor, gemiddeld is 14 dagen. Want een goede LF is tussen 10 en 18 dagen, daarom dus 14 gemiddeld. Ik lees vaker dat men een lf heeft van 10/13 dagen dan 14 dagen en langer. Eerst maar eens je ongi afwachten ( als je dat wordt ), misschien wordt je cyclus weer wat langer. Zou pas zorgen maken als je meerdere cyclussen een lf hebt van 8 dagen. Maar zelfs dan is het niet altijd erg.
bedankt voor je antwoord! Net weer getest en nog steeds een knaltest! We klussen rustig verder En wacht rustig af.