Titel zegt het al: iemand ideeën om ergens leuke trouwfoto's binnen te maken? Onze fotograaf komt helaas niet uit de regio. We hebben genoeg plekjes voor buiten, maar moeten ook een back-up hebben als het regent. Ze kwam al met wat ideeën van een bedrijventerrein of een loods, maar ik leg de link er niet zo mee. Hebben op het moment een tropische binnentuin op het oog. Maar vind ik ook ergens weer afgezaagd... Iemand een leuk idee? Wellicht ook in Zeeland?
Een museum of een bijzonder kerkje/oud gebouw misschien? Verder geen ideeen En bedrijventerrein of loods zie je ook vaker is wel erg stoer! Veel plezier nog met de voorbereidingen.
Veere? Altijd leuk voor foto's, wij zijn toen in die grote kerk geweest (was toen open, weet niet of dat altijd zo is) In Arnemuiden op de scheepswerf kan je binnen en buiten leuke foto's maken, als je van oud houdt. De vlindertuin?
Vrienden van ons hebben foto's laten maken op een boerderij, tussen de dieren en in het hooi. De foto's zijn echt prachtig geworden! Een ander stel is naar een museum geweest, ook dat zijn hele mooie foto's geworden.
Wij zijn in een museum op de foto geweest. Foto's zijn echt enorm gaaf geworden. Wij hadden een binnen- en buitenlocatie en beide locaties benut.
Wij zijn naar Center Parcs gegaan en hebben foto's gemaakt in de market dome. Zit Port Zeelande niet in de buurt?
Of de visafslag in Breskens. Moet je het niet erg vinden dat je sleep naar vis meurt! Nee serieus, ik heb daar een prachtige shoot gedaan jaren geleden. Buiten op de kade ook mooi.
Bedankt! Het liefst op Noord- en Zuid Beveland omdat we niet superveel reistijd over hebben. De Vlindertuin kreeg ik ook heel veel, maar vrienden van ons zijn er geweest en raden het ons af omdat er overal modder, zand en vlinderpoep ligt en je jurk vies wordt...