Ik heb ervaring met emdr. Ik heb in totaal 5 sessies gehad voor mijn angststoornis en voor nog onverwerkte gebeurtenissen bijvoorbeeld de miskramen. Mij heeft het erg veel geholpen. Ik heb nu vrijwel geen last meer van de angststoornis en wanneer ik wel weer angst ervaar dan kan ik mijzelf snel rustig krijgen. Mocht je meer willen weten mag je me altijd een pb doen
Dankje! Mijn vrouw zit er ook aan te denken om emdr of hypnose te gaan doen ivm haar angststoornis. Blij te lezen dat het jou geholpen heeft!
Ik ken wel iemand dicht in mijn familie- en vriendencirkel die emdr heeft gedaan. Heeft voor haar enorm geholpen om trauma's uit haar jeugd te verwerken. Emdr is zover ik weet ook veel meer wetenschappelijk bewezen dan hypnose.
Ik heb 3 EMDR sessies gehad, en morgen staat er weer 1 op de planning voor mij. Ik heb een trauma opgelopen. De EMDR heeft mij nu al goed geholpen om het een plekje te geven. Je vergeet het niet maar de vervelende lading gaat eraf. Ik moet echt wel zeggen dat de EMDR geen pretje is. Je gaat terug naar de gebeurtenis die erg vervelend voor je was. Door daar aan te denken en het volgen van een lampje/hand zorgt ervoor dat je hersenen overuren maken. Na een goede sessie ben ik bijna een week gesloopt. Bij mij werkt het! Voor meer vragen mag je altijd een pb doen. Succes met je keuze!!