Ik heb stiekem uit de sale van vorig jaar winter en wat nieuwe collectie al een paar jurkjes voor dochter gescoord in maat 74. Nu vind ik de bijpassende leggings niet mooi en vind ik maillots ook wel handig en schattig maar die vind ik nog bijna nergens. Bij de Hema hadden ze niet de juiste kleuren. Ik ben o.a. op zoek naar okergeel en lila. Iemand een idee waar ze die verkopen?
Ja daar zie ik nu ook niet echt wat. Ik ben eigenlijk op zoek naar een webshop of merk wat gewoon een goede basis maillot in heel veel verschillende kleuren verkoopt ofzo
Normaal heeft Zara ze wel. Ze komen straks weer met nieuwe collectie. Weet dit 100% zeker. Heb daar op de kids gewerkt .
Collegien (merk) heeft de meest bijzondere kleuren en blijven zo mooi in de was. Oa te koop bij Little Wannahaves en Pomme de Jus.
Ik denk dat je gewoon te vroeg bent met willen kopen. Het is zomer, maillots komen in de winter weer in de collectie. Je zou nog wel op een speciale beenmodewebsite kunnen kijken. Die hebben denk ik het hele jaar wel maillots. Deze bijvoorbeeld: https://www.sokkenmarkt.nl/baby-mode/baby-maillots-en-kousebroeken.html