Ik zweer ook bij de Ikea antilop kinderstoel. Niet bijzonder mooi of zo (maar ik vind m ook niet lelijk), maar mijn zoontje zit in geen enkele andere stoel beter! Ook handig dat ie Licht en makkelijk schoon te maken is.
Wij hebben een Brevi Slex. (of Slex Brevi? geen idee wat de goede volgorde is...). Moeilijk verkrijgbaar in Nederland en erg onbekend. Wij hebben hem via marktplaats. Hij is traploos verstelbaar, goed schoon te maken en kan tot 100kg dragen! Gemakkelijk om te toveren van kinderstoel naar gewone stoel (om bijv. bij te zetten tijdens verjaardagen ofzo)
Haha 100kg ))))) Wow die OVO Macuna is echt wat ik zou willen... Zo mooi.. Erg duur.. Hoe lang gaat die mee??? Ik wil niet ikea heb persoonlijk niks met ikea behaalve fotolijsjes en dozen... We hebben dan ook echt open ruime en ik werk thyis dus als ik mensen op de vloer heb wil ik geen lelijke stoel..
Nuna zaz : kan kind daar ook lang mee? Ik heb geen ervaring met kids maar vanaf waneer mogen ze aan echte tafel en stoel of bank aan het eten??
Hier ook de Ikea Antilop, voor nu. Ik vind hem niet lelijk, maar ook niet mooi, maar ik heb dan ook geen designer inrichting. Ga liever voor praktisch. Als ze 1,5 wordt gaan we over op de Stokke Tripp Trapp. Een mooie, degelijke en verstelbare stoel.
Nuna Zaaz Kinderstoel Pewter | Kinderstoelen | Baby-Dump Bekijk de plaatjes hier en ook tot 100kg. Kan zowel met als zonder blad.
hier ook de simpele ikea, ideaal!! Hadden een meegroeistoel (z'n nep Stokke) maar daar klom mijn jongste zoon iedere keer uit. En in de riempjes werd dat levensgevaarlijk. Toen die van de ikea neergezet en ik heb hem heiligverklaard. Goedkoop, sterk, makkelijk schoon te maken en stapelbaar. Wij hebben er nu twee staan, voor de twee jongsten. Super gewoon.
Zodra ze los kunnen zitten(dus geen steun) kan je ze wel tijdens eet momenten in de stoel doen. En als ze zelf kunnen gaan zitten vaker/langer.
Wij hebben deze: Meegroei Kinderstoel Laura Set Wit - Kinderstoel Laura - Kinderstoelen | Baby & Kids online Je kunt hem ook zonder blad kopen, het blad kan los. Veel mooier dan de playtray van de Stokke tripp trapp. Verder is deze stoel bijna hetzelfde als de tripp trapp, ik ben er nog steeds erg blij mee!
Cool!!! Die had ik nog nooit gezien. Is die ook wat groter als die andere? Want hij wordt vanzelf een keer te klein voor die die we nu hebben....
Een vraag: Dus stel mijn kind kan bij 6mnd zitten. Ik doe haar in stoel. Waar geven jullie dan eten? Aan tafel? Bij keuken blad? Op de bank? Ik heb ook kookeiland met ruimte voor twee barstoelen. Deze is dan tegenover wasbak en kookgedelte. Ik zou daar ook stoeltje kunnen plaatsen maar is het handig?? Ik bedoel ik moet baby eten dan wel eerst zelf geven toch?? Heb geen iedee hoe het gaat daarom zo n stomme vragen haha ) Ik plaats straks een foto met die gedeelte.. Want ik nerm aan dat niet elk stoeltje kan dan op de barhoogte?
De brevi slex (slex brevi?) kan op barhoogte... Ik weet niet meer hoe ik het deed toen ze 6 maansen was...stom hoe snel je zoiets vergeet
Ik heb net deze gekocht : Tiamo Wood Blank/Beuken Luxe | Tiamo Meegroeistoel | Baby-Dump Hij staat bijna in elkaar grrrr Dit leuk me een leuke stoel samen met de kussentjes
Hier Ikea, gewoon praktisch. Ze zit er prima in, makkelijk schoon te houden en ja het is niet de mooiste stoel. Maar goed, ik geloof dat onze dochter daar weinig om geeft. Zo lang ze maar lekker kan zitten en eten
Mag ik je een tip geven? Ga niet alleen voor mooi maar ook voor praktisch! Er gaat gesmeerd en vies gedaan worden, ze laten wat vallen,gooien met hun eten etc etc. Een kinderstoel is een praktisch hulpmiddel,en ja het oog wil ook wat. Maar ga niet een peperdure stoel kopen waar je niet eens met een allesreiniger op kan omdat dan je bezoekers tegen een mooiere stoel aankijken. Ik gaf met 4 mnd de hapjes in de wipstoel, vanaf 6mnd at hij in de kinderstoel. Eerst altijd wat eerder als wij en later at hij gewoon met ons mee aan tafel. Eten is hier dus wel altijd aan tafel geweest.
Wij hebben een tiamo maar een iets ouder model. Het grote voordeel: hij is inklapbaar dus makkelijk opgeruimd. Het blad kan je naar achteren doen als je kindje gewoon aan tafel eet. Dat vind ik handig als ik mn kindje voer (ik heb korte armen ). Het blad kan ook naar voren zodat je kindje stevig vast zit als je zelf even weg bent van tafel. Het is echt een mooie goede stoel van zware kwaliteit. Tiamo opklapbare houten kinderstoel | Tiamo | Autokinderstoeltje
Daarom vraag ik voor ervaringen van stoeltjes die in in eerste post liet zien omdat ik inderdaad wil naast mooi ook handig en parctisch hebben.. Hoop dat 2 in 1 wel bestaat haha ) Ik denk dat ik toch dan voor triptrap kies heb vandag bij prenatal gekeken. Maar lijkt mij zo niet lekker zitten?? Zo smal zitje. Of juist is het goed?? Nuna zaaz gekeken maar vond toch lelijke projectiel Ik heb hiet foto van ons tafel. Ik werk aan huis dus heb soms klanten over de vloer en die tafel is dan bespreek ruimte. Ook die ruimte is gelijk te zien als je binnen huis komt. We hebben niet echt modern interior het is meer en oud en nieuw maar natuurlijke materialen: hout beton vilt etc..qua kleur grijs-wit etc...Daaroom wil ik iets wat toch meer past.. Want die stoel gebruik ik dan wel tot jaar of 3?? Bekijk bijlage 335125