Wie herkent dit en weet waarom mijn kleine dit doet? Joah doet sinds gister heel vaak zijn tong uitsteken vervolgens zijn lippen (stijf) op elkaar en dan zijn tong naar binnen en naar buiten. Het is net alsof hij dan met zijn lippen op zijn tong bijt. Hij doet dit geconcentreed en bewust. Ik snap niet waarom hij dit doet.
Robin is al een hele poos erg met haar tong bezig. Ik heb het idee dat dit gewoon bij de ontdekkingsreis hoort die ze allemaal doormaken
Dat deed mijn kleine ook vaak. Lijkt me niks bijzonders, gewoon iets wat ze weer ontdekt hebben dat ze dat kunnen.
Hier doet/deed ze het ook veel als der tanden door kwamen. Nu likt ze een soort der kin en komen der hoek tanden door
Hier ook rond die leeftijd. Gaat vanzelf weer over... duurde hier een week.of 2-3. Eerst steeds vaker en toen ineens niet meer... Veel foto rond die tijd dus met tong buitenboord !!
Dank jullie voor de reacties. Stiekem dacht ik ook al een beetje aan tandjes maar voor de rest merk ik niets anders aan hem. Kwijlen deed hij al veel. Op zijn vuistjes sabbelen deed hij al veel. Wat hij wel nu een dag of 3-4 heeft is dat zijn gezicht onder de uitslag zit. Het word minder en dan komt het weer terug. Hij lijkt er zelf geen last van te hebben maar of dit nu met tandjes te maken heeft... Overigens is zijn tandvlees bij zijn twee onderste snijtandjes wat witter/lichter van kleur maar ik voel geen bobbel of puntje.