baby doet "raar" met de tong

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ashleyp, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Wie herkent dit en weet waarom mijn kleine dit doet?

Joah doet sinds gister heel vaak zijn tong uitsteken vervolgens zijn lippen (stijf) op elkaar en dan zijn tong naar binnen en naar buiten. Het is net alsof hij dan met zijn lippen op zijn tong bijt. Hij doet dit geconcentreed en bewust.
    Ik snap niet waarom hij dit doet.

2. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Robin is al een hele poos erg met haar tong bezig. Ik heb het idee dat dit gewoon bij de ontdekkingsreis hoort die ze allemaal doormaken :)

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Dat deed mijn kleine ook vaak. Lijkt me niks bijzonders, gewoon iets wat ze weer ontdekt hebben dat ze dat kunnen.

4. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    Mijn zoontje deed dat toen zijn boventandjes doorkwamen.

Groetjes

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Spruw? Manier om jeuk te lijf te gaan?

6. Melletje86

11 apr 2012
    69
    0
    0
    Hier doet de kleine dat ook! Eerste tandje is door!

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier doet/deed ze het ook veel als der tanden door kwamen. Nu likt ze een soort der kin en komen der hoek tanden door

8. Poepiemonster

29 mei 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook.... En toen tandjes:D

9. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook rond die leeftijd. Gaat vanzelf weer over... duurde hier een week.of 2-3. Eerst steeds vaker en toen ineens niet meer... Veel foto rond die tijd dus met tong buitenboord !!

10. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dank jullie voor de reacties. Stiekem dacht ik ook al een beetje aan tandjes maar voor de rest merk ik niets anders aan hem. Kwijlen deed hij al veel. Op zijn vuistjes sabbelen deed hij al veel. Wat hij wel nu een dag of 3-4 heeft is dat zijn gezicht onder de uitslag zit. Het word minder en dan komt het weer terug. Hij lijkt er zelf geen last van te hebben maar of dit nu met tandjes te maken heeft...
    Overigens is zijn tandvlees bij zijn twee onderste snijtandjes wat witter/lichter van kleur maar ik voel geen bobbel of puntje.

Deel Deze Pagina