Buggy voor af en toe

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Shaana, 28 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Hallo allemaal,

Welke buggy raden jullie aan?
    We hebben een tijd geleden een koelstra buggy aangeschaft (tweedehands), die ligt bij oma en opa.
    Zij passen meerdere keren per week op ons kleine meisje en gaan vaak dagjes weg.
    We willen voor ons zelf nog een aanschaffen, een degelijke maar zeker geen dure.
    Ik zat zelf te denken aan een prenatal buggy, of is dat te simpel?
    Wat zijn verder jullie ervaringen met andere buggys?

Het zal niet dagelijks gebruikt worden. Mijn man en ik werken beide doordeweeks.
    Een dagje supermarkt bijv, gebruiken we geen buggy o.i.d. want dan gaat ze gewoon de boodschappen kar in.
    Maar als we dan een heel dagje de stad in gaan bijv dan is het wel fijn om een buggy mee te nemen.
    Hoor graag welke buggy jullie hebben en waarom :)

2. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Helemaal niemand die haar ervaringen wilt delen wat buggys betreft?

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    We hebben een Qute. Prima ding voor niet teveel geld. Heeft een ligstand, grote zonnekap en boodschappenmand.

4. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Waarom niet nog een koelstra op marktplaats zoeken? Als jullie er tevreden over zijn?

MiaMaria en Hopsatee vinden dit leuk.
  5. karlijn

karlijn Niet meer actief

Wij hebben de koelstra simba in kleur stone green. €129,00.
    Ik vind het een fijne buggy. Stevig en rammelt niet aan alle kanten als je op straat loopt.
    Makkelijk in en uit te klappen, je hoeft geen ingewikkelde handelingen uit te voeren. Heeft een kleine verlenging aan de kap, zodat je je kindje wat meer kunt afschermen tegen de zon.
    Hij kan helemaal plat dus een slaapje in de buggy kan ook.
    En ik vind de kleur gewoon heel mooi :roflmao:
    Kost wel wat, maargoed ik vind het geld wel waard. Maar dat is erg persoonlijk.
    Het is niet zo dat je ieder jaar een nieuwe buggy moet kopen.
    Oja! En niet geheel onbelangrijk. De handvaten zijn hoog. Ik ben redelijk lang, 1.75 en ik loop niet gebogen achter de buggy. Erg prettig!!

6. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.253
    1.893
    113
    Vrouw
    Bij de kinderwagen zat een buggy gedeelte, wat helemaal plat kan enzo. Voor hele dagen weg is dat fijn, iets meer comfort. Maar hij is ook groot en breed, dus voor winkelen hebben we een goedkope buggy voor nog geen 50euro.
    Werkt prima.
    T is een Cabino. Alleen geen idee meer waar gekocht.

7. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Hoi
    Wij hebben ook zo'n standaard buggy (vergelijkbaar met die van Prenatal) handig omdat hij weinig plaats inneemt maar hij loopt helemaal niet fijn! En we hadden eerst een andere (gekregen van iemand) die ook niet fijn liep. Die hadden we weggedaan omdat we het idee hadden dat ie gewoon versleten was en daardoor zo stroef liep. Maar toen bleek dus dat die andere net zo onhandig liep. Voor een dagje stad of zo zou zo'n buggy voor mij persoonlijk echt onbruikbaar zijn. Ik krijg er zelf ook meteen weer bekkenklachten van als ik met zo'n buggy loop.

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wij hebben de chicco liteway! Loopt prima en goede hoogte! Met 1 knop in geklapt! Ideaal. Weet niet wat je duur vind voor een wagen? Wij hebben deze voor €100

9. NSpreeuw

NSpreeuw Actief lid

26 apr 2017
    112
    15
    18
    Vrouw
    Wij hebben de Nuna Pepp, en daar zijn we nog steeds heel blij mee. Hij klapt makkelijk in en uit (wordt een plat pakketje, niet als een paraplubuggy) en heeft een ruim verstelbare duwstang. Heel handig als je zelf 1,63 bent en je man is 1.91. ;)
    Wij hebben deze destijds met een mooie korting nieuw gekocht.
    Als je niet teveel aan de buggy uit wilt geven, zou ik op Marktplaats gaan zoeken.

Deel Deze Pagina