Leuke manieren om mijn lief eens even in het zonnetje te zetten??

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaZE, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Hi meiden,

Ik wil mijn vriend eens even leuk verrassen!
    En waarom? Omdat hij de afgelopen maanden uiterst geduldig is geweest met deze hormoonbom in huis, omdat hij ondanks een grote ontslagronde op het werk naar alle waarschijnlijkheid wel zijn baan behoudt.. hij levert naar zeggen van zijn leidinggevende zulk goed werk..en gaat er zelfs op vooruit dit jaar, omdat hij heel hard in huis heeft gewerkt om de dingen op te knappen die ik graag wilde, omdat hij onze dochter een prachtige kamer heeft gegeven waar hij vele weekenden achter elkaar mee bezig is geweest, om vervolgens niet rustig op de bank te gaan zitten, maar meteen door te gaan met de babykamer klaarmaken, omdat hij onze slaapkamer volledig heeft omgegooid zodat het bad voor de bevalling erin past, omdat hij er keer op keer op aandringt dat ik rustiger aan moet doen, en zoveel mogelijk uit handen neemt:), omdat hij zo een toegewijde papa en 'papa nog een keer in spƩ' is:)..hij gaat elke afspraak mee naar de vk, en ik hoef maar een kik te geven..en hij laat zijn werk voor wat het is en komt naar huis..fijn om te weten als ik denk dat bevalling begint:p
    En nog heel veel meer.. Dus ik zeg, mijn vriend verdient een pluim!

Nu zoek ik een leuke manier om hem eens te verrassen. Een hotelletje, wil ik eigenlijk niet meer met dit termijn, een bloemetje doe ik ook maar niet:p, misschien lekker uiteten. Maar mochten jullie leuke ideeen hebben, hoor ik deze heel graag!!:)

Liefs MamaZE

2. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Wat een lieve vriend heb jij! Vind het lastig om iets te bedenken omdat je toch wel ieder moment kunt gaan bevallen. Ik zou zelf een grote, mooie kaart kopen met daarin een lieve tekst waarin je hem bedankt voor alles wat hij voor jullie doet. Na de bevalling zou ik dan iets leuks gaan doen.
    Maarja ik was vanaf 34 weken al vrij spastisch met dingen ondernemen want wat als....

3. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Lief! Mss kun je een massage voor hem boeken? Kan ook thuis met stoelmassage.

4. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Excuus voor mijn late reactie, en bedankt voor die van jullie ;)
    Ik denk dat ik inderdaad nu iets kleins doe voor hem, en we na de bevalling een keer samen weg gaan. Is laaaaang geleden ;)

Deel Deze Pagina