Hallo allemaal, Laat ik met de deur in huis vallen.... ik wil praten met mensen die me snappen.... die ook met ivf/icsi bezig zijn. Wij zijn nou 3 jaar bezig om een tweede kindje op de wereld te mogen zetten. En ffffffffffffff wat word ik dat gedoe zat. Dat doos gluren. Bleh Wie herkent zich erin??
Haha doosgluren. Geen ervaring met ivf. Vandaag 1e iui gehad en ook ik voel me flink bekeken de laatste weken......
We zijn ook bezig met ivf. Morgenvroeg gaan we testen. Spannend!!! Dit was onze eerste behandeling. We hebben hiervoor 2 maal een bbz doorgemaakt, en kunnen nu enkel nog via ivf zwanger worden. Ik moet zeggen dat me de behandeling reuze mee is gevallen. Het spuiten ging prima, de punctie en terugplaatsing waren goed te doen. Enkel van de utro wat meer bijwerkingen, maar die nemen we voor lief. Hoe gaat het bij jullie?
@klarinet: De behandelingen opzich valt wel mee. Maar elke x weer die teleurstelling vind ik vreselijk. En de bijwerkingen. Ik ben soms net een tikkende tijdbom. Maar goed dat ik al getrouwd ben. Anders was hij spintaan weg gasn lopen :x hihi. Met utro bedoel je utrogestan? Vind die zoooooo vies. wat denk jezelf? Is het raak?? @harlene2014 Oeh spannend. Wanneer mag je testen?
Hoi Anita, Wij zijn ook ruim 3 jaar bezig voor een tweede. Vorig jaar oktober en afgelopen januari 2 mislukte ivf-pogingen gehad, geen cryo's. Ivm endometriose nu nog steeds in rustfase dmv Lucrin. Oktober hebben we onze laatste ivf behandeling. Wat is bij jullie de reden dat jullie ivf/icsi doen? Ik ben vooral het wachten en het ermee bezig zijn zat. Ik wil weer verder met ons leven en niet steeds te hoeven denken "maar misschien ben ik dan wel zwanger" (bv bij het willen boeken van een vakantie etc.).