Snap er niks meer van

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barbara1, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Maandag mocht ik testen na weer een ronde menopur. Helaas negatief. Dinsdag wat licht bloedverlies dus ziekenhuis gebeld. Ik wilde weten of ik met hogere dosering mocht beginnen. Moest woensdag naar t ziekenhuis om mijn cyste te laten meten. Deze mag niet veel groeien. Hierna zouden ze beslissen.

Woensdag was bloeding nog niet doorgezet. Echoscopiste zag een dik baarmoederslijmvlies dus zei al er zit wel ongesteldheid aan te komen. Ze zag alleen ook naast mijn cyste een ei van 30 mm. Zo groot heb ik nog nooit gezien. Is toch raar? Of kan dat gewoon na eisprong en voor ongesteldheid.

Nou ja iig ik mocht met hogere dosering beginnen op dag 3 maar wel pas beginnen met tellen vanaf de dag dat de bloeding echt door zou breken. Nu is t donderdag en is t nog niet gebeurt.

Raar toch? En dat eitje? Heb gewoon pregnyl gebruikt 2 weken geleden.

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Is het zeker dat het 'follikel' niet ook een cyste is?

De cyste die ik de laatste ronde had was ook niet te onderscheiden van een follikel. Gewoon zwart, dus niet grijs.
    Of hebben ze bloed geprikt om het te checken?

Ik heb daarnaast ook een maand gehad dat mijn baarmoederslijmvlies dik bleef, en er cystes zaten. Ik heb toen primolut gekregen om nogmaals op te wekken, na 10 dagen primolut kreeg ik 3 dagen later een bloeding, en daarna was zowel het dikke bms als de cystes weg!

3. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Nee gewoon via echo gekeken . Tnx voor je reactie. Zal t in de gaten houden en nog eens vragen.

4. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Volgens mij is dat een cyste zoals Catmommy zegt...
    In dat geval is het wel niet zo goed om terug met de Menopur te starten. Ik mag van mijn gynaecoloog al twee maanden niet terug starten met Menopur omdat mijn cyste nog niet weg is en dat teveel risico inhoudt...

5. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Die andere cyste heb ik sowieso al 1,5 jaar. Wordt niet kleiner, wordt niet groter en zeggen dat t geen kwaad kan. Ik ga maar uit van de deskundigheid van de mensen in t zkh. Zal t volgende week wel zien.

Deel Deze Pagina