Ik moet deze maand progesteron laten prikken, 1 week na ovulatie. En net deze cyclus kan ik er geen touw aan vastknopen! Normaal dip ik een dag voor ovulatie enorm (met 0,4-0,5 graden) en stijg ik de dag erna meteen boven de baseline. Kan iemand mij vertellen wanneer ik nu bloed moet laten nemen??? Ik zie mijn ovulatie gewoon niet. Ik had op zondag, cyclusdag 20 een superposi ovulatietest, maar mijn temp stijgt pas vandaag, minimaal! Ik weet niet hoe ik mijn kaartje hierop zetten moet (ik weet niet hoe m op moet slaan bij FF?) maar ik hoop dat het zo ook lukt. http://www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?cd=4
je link klopt niet (krijg mn eigen) Had ik vorige keer ook hoor!! Je moet naar sharing en dan home-page-setup, dan kies je aanmaken, en dan staat er boven in een balkje met het adres. Die kan je kopieren. Succes, Lotte
Dank je Lotte, ik hoop dat het nu goed is. Ik heb gedaan wat je zei... 281726 Ovulation Charts Ik hoop dat iemand me adviseren kan?!
Ik had vandaag ineens 36.85. Nu ga ik toch denken dat die ovutests het mis hadden en dat ik dinsdag of woensdag mijn eisprong had. Wel raar want ik had vanaf dinsdag al helemaal geen vruchtbaar slijm meer...