Meiden, zouden jullie even willen meekijken? Thanks!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door livelife, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie even mijn kaartje willen bekijken. De hele ronde heb ik eigenlijk een goed gevoel gehad, dit kon hem wel weer eens zijn! Maar na mijn temp van vanochtend slaat nu de teleurstelling en frustratie toe!

Ik probeer realistisch te zijn en schat de kans op een zwangerschap nu laag in. Of zal mijn temperatuur van morgen meer kunnen vertellen? Is een innestelingsdip op 10 dpo mogelijk als aankomende woensdag mijn nod is?

Thanks meiden!

Groetjes,
    Livelife

My Ovulation Chart

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moeilijk te zeggen. Bij een cyclus van 31 dagen zou ik een innesteling al eerdere verwachten. Maar misschien heb je deze ronde weer een langere ronde? Ben benieuwd wat je temp morgen doet.

3. z0nne

z0nne Niet meer actief

Een innestellingsdip op 10dpo kan best, de innestelling vind plaatst tussen dag 4 en 12 na je eisprong :D
    Ook zie ik dat je vruchtbare afscheiding hebt na je eisprong ;) is het doorzichtige rekbare afscheiding? ik had dit ook toen ik zwanger was op 7dpo :)
    Spannend... ik ben heel benieuwd naar je temp morgen!!

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Wat fijn dat jullie zo snel reageren!

@Bonita: ja, dat dacht ik zelf dus ook. Bij mijn vorige zwangerschap (die dus helaas uitliep op een MA) had ik al veel eerder een dip namelijk.

@Zussie: dan is er nog hoop! Dat van die afscheiding klopt, maar het aparte is, dat het me nooit eerder is opgevallen voor mijn MA. Mijn lichaam reageert duidelijk anders nu.

Ik ben bijna geneigd om onder het mom van 'slaap inhalen' alvast deze dag te beƫindigen! Hahaha! Op naar morgen!

Jullie gaan ook richting nod! Spannend, ik duim voor jullie!

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo zie je maar aan de reactie van Zussi dat je ook nog later een innestelingsdip kunt hebben en dat vruchtbaar slijm na de eisprong kan wijzen op zwangerschap! Niets is uitgesloten, dus er is nog hoop! Helaas maakt dat het wel altijd zo moeilijk de symptomen te herkennen ;) (omdat alles kan wijzen op zwangerschap -behalve bloed dan-) . Ik duim ook voor jou in elk geval!

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    #6 livelife, 8 jan 2012
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
    @Bonita: en het maakt het er ook niet gemakkelijker op als je dingen voelt die er misschien niet eens zijn ;). Wat kan ik mezelf toch gek maken, hahaha.

Vanochtend met spanning weer getempt: 37,3, dus hij is weer omhoog gegaan! Pfieuw, er is nog hoop deze ronde!

Ik vraag me alleen af wanneer je kunt testen na een mogelijke innestelingsdip. Ik ga het antwoord ook even hier op zoeken, maar mocht iemand het weten, graag! :)

My Ovulation Chart

Groetjes!

7. MamCWD

MamCWD Lid

2 dec 2011
    33
    0
    0
    Ziet er goed uit hoor ! denk echt dat het een innestelings dip was

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @MamCWD: ik hoop het zooooo! Ik ben gewoon misselijk van de spanning, :). Is het voor jou de eerst ronde tempen?

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hmmm... Zo fanatiek als dat ik ben vanochtend weer een test gedaan: negatief. Zucht! :(

Deel Deze Pagina