Eisprong verplaatst...?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door cleopatra15, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Lieve allemaal,

Ik snap weer even niets van mijn temp kaartje....

Gister gaf hij nog aan dat mijn Eisprong de 20ste was... Ik helemaal blij dat hij mijn Eisprong gevonden had en 2 dagen er voor geklust dus mogelijk een zwangerschap....

Nu bleef mijn temp iets stijgen... En sinds vandaag geeft hij ineens aan dat mijn Eisprong De 22ste was....????? Wanneer was het nou? Ik snap het niet meer... Wel op de 22ste geklust dus het zou niet slecht uitkomen.... Maar huh!? Kan het zo zijn dat als mijn temperatuur blijft stijgen, hij weer gaat verplaatsen?

Pleace help!
    Want ik snap het even niet!

Liefs,
    Susanne

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Doordat je EGGWHITE ingevuld hebt wellicht?

3. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb echt geen iedee!
    Ik had die dag wel eiwit slijm maar ik dacht toen nog dat het een slijmprop van mijn eisprong was....

iemand anders misschien een iedee?
    Ben benieuwd of meer dit hebben meegemaakt!

4. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ik denk dat het kruis zo goed staat, want eiwit-afscheiding heb je voor of op je eisprongdag :)

5. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Ok! Bedankt!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk ook dat hij zo hoed staat. Al kan eiwitslijm ook een dag erna komen. Ik heb dat altijd 1 of 2 dagen later. Maar ach, je zit sowieso in je vruchtbare dagen dus de kans is er sowieso. :)

7. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Wanneer je eggwhite invult, neem FF dat heel sterk mee in je ovulatieberekening.

Ik had na mijn positieve zwangerschapstest eggwhite, en FF verplaatste vrolijk het kruis van de ovulatie naar die dag.

Succes in ieder geval met het tempen!

8. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Dus het kan ook net zo goed niet kloppen?
    Heel duidelijk is het niet dan, want ik hoor ook veel dat vrouwen 1 a 2 dagen na hun eisprong een slijmprop hebben die egwhite is....

Hmmmmmm vaaag!

9. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ergens in de tutorial van FF staat dat je het best op de dag dat je het meest eggwhite had, je dan eggwhite in kunt vullen... kan het alleen niet zo snel vinden.

Ik heb ook altijd een onregelmatige cyclus gehad, zeker het moment van ovulatie. Ik werd er een beetje kriegel van dat FF continu het kruis verplaatste. Ik heb bij FF mijn afscheiding in de notities bijgehouden. Pas als ik op basis van de temperatuur een ovulatie had, vulde ik met terugwerkende kracht de E'tjes in.

Deel Deze Pagina