Ik kom al niet door het eerste seizoen heen dus seizoen 2 zal nog heel lang op zich laten wachten ben ik bang. De leukste series heb ik al gehad en op 1 of andere manier zijn er geen andere series op dit moment die mij echt kunnen pakken dus ook OITNB niet.
Ik heb net twee afleveringen gekeken en kan niet wachten tot ik de volgende kan zien.. Wat heerlijk droog die Rosa met Vee XD
SPOILER eind seizoen 1 Je weet het maar nooit... Ze kan wel een flinke knal hebben gekregen, maar wie weet vind iemand haar langs te weg en neemt haar mee / of dat ze toch weer bijkomt...? Ik dacht na aflevering 13 van seizoen 1 ook, door al dat bloed dat die psycho (Pennsatucky) dood was, maar die leefde ook nog in de eerste afleverering van seizoen 2...
Eens. Maar vond het wel een mooi laatste stukje dat die vrouw met k die vee zo boem aan reed van dat heb je verdient haha. Oei slechte vrouw ik haha.
oooh een apart topic voor Orange is the new Black... yes! Ik heb de ergste avonden met zwangerschapsmisselijkheid overleefd met deze serie, helaas eergisteren het laatste deel van serie 2... nu met smart wachten op serie 3. Ik kijk nu naar Weeds, zelfde maker, heb een deel ooit al wel op tv gezien. Ik hou wel van die 'harde' series