OMG!! nog maar 1 maand!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pugga, Jun 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    over 1 maand ben ik uitgerekend!!! en ik vind het allemaal zo spannend! het is mijn eerste kindje en weet dus echt niet wat ik allemaal kan verwachten. kwil in mn hoofd wel heel veel opruimen enzo maar ben er gewoon veel te lui voor en ik kan het gewoon echt niet moet erg rustig aandoen helaas. heb erg veel kwaaltjes. heb snel last van harde buiken, pijnlijke rug enz dus kan amper boodschappen doen helaas.

hierdoor zou ik het liefst morgen al bevallen maar aan de andere kant, ik vind 4 juli zo'n leuke datum! hahaha

wie moet er nog meer een maand? ongeveer?

groetjes

2. ice19

ice19 Actief lid

Sep 12, 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Ik ook nog 1 maandje maar de gyn zegt dat ze eerder komt.
    Ben dus zeer benieuwd!
    Ik heb ook last van kwaaltjes gehad.
    Valt gelukkig nu wel iets mee!
    Hier ook echt de zin niet om iets te doen.
    Herken het helemaal haha!

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Heel herkenbaar! Ik ben ook uitgerekend op 4 juli van mijn eerste kindje. Gewoon genieten van het luieren, dat kun je straks wel vergeten.

4. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Hihi dat genieten van het luieren doe ik ook wel hoor

Wat leuk ook op 4 juli uitgerekend!

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier ook nog een maandje te gaan, maar dan van ons vierde kindje.
    Hier hetzelfde aan de ene kant heb ik het al wel gehad met het zwanger zijn, maar aan de andere kant geniet ik nog zo van de bewegingen in mijn buik en ben ik trots op mijn buikje, want het is zo iets moois om mee te maken en het is hier echt de laatste keer, vier is echt meer dan genoeg.
    Dit was al zo'n mooi cadeautje en daarom moet ik er van mijn eigen van genieten
    Maar zoals vandaag kan ik amper de trap op komen en dan ben ik toch blij dat ik nog maar een paar weekjes moet.
    Ben zo benieuwd naar de kleine, zou ze op haar oudste broer en zusje lijken of is het net zo'n kindje als de jongste, want dat is een totaal ander kind wat uiterlijk betreft.
    De 2 oudste blond en blauwe ogen en de jongste donker, iets getint huidje en hele bruine kijkers.
    MAar we zullen nog even een maandje geduld moeten hebbe.

Sterkte met de laatste loodjes.

6. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hier nog 3 weken te gaan en voor mij ook de eerste. Nooit een kinderwens gehad en nu word ik toch echt mama en wat zijn we er blij mee!!
    Begin nu ook een beetje spanning te krijgen aangezien voor ons ook alles nieuw is. Hier helaas geen makkelijke zwangerschap, veel kwaaltjes gehad, begin met veel misselijkheid en braken, toen kreeg ik last van flauwtes en bekkenpijn en nu ook weer veel pijn in bekken/rug en kan weinig meer doen.
    Ik zou het liefste vandaag nog bevallen maar aan de andere kant ben ik ondanks alle tegenslag het nog niet zat, heb nog wel iets geduld over. Probeer me nu nog veel in te lezen en de laatste dingetjes aan het voorbereiden, ben zo bang dat ik iets vergeet hihi.

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Ik ook bijna...maar stuiter nog flink rond....ik wil m hoop. Mijn lichaam zegt af...

Smorgens probeer ik nuttig te zijn. Ik naai me suf voor wiegje, in huiskamer nog kussentjes enzo. Maar op n gegeven moment trekken mijn voeten t niet meer, ik hou teveel vocht vast...dan moet ik met de pootjes omhoog.

8. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

May 13, 2012
    1,050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hier nog iets minder dan een maand van de eerste! natuurlijk reuze spannend! , elke keer ben ik het wel zat en mag hij wel komen , maar dan bedenk ik me net weer dat ik dat wasje nog niet heb weggewerkt en mag ie nog wel even blijven zitten ahahah :p hier ook veel kwaaltjes maar des ondanks nog wel van alles blijven proberen te doen lekker eigenwijs dus :D

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Jaaaa spannend he,...

Ik word, als de kleine niet eerder komt, over 5 weekjes ingeleid...kan niet wachten ben zooooo nieuwsgierig..

10. pasjuh

pasjuh Actief lid

Nov 22, 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hallo.
    Hier nog 3,5week te gaan tot de uitgerekende datum en er nog niet echt aan toe hoor. Vind het maar spannend, zo'n kindje... Het is mijn eerste en ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Dat zal heus goed komen, dat weet ik ook wel. Maar je hebt natuurlijk geen idee hoe het allemaal zal gaan en wat je te wachten staat. Ik voel me ook nog prima en kan het zo nog wel een tijdje volhouden!
    Succes allemaal met de laatste loodjes!
    Groetjes Pasjuh.

Share This Page