hallo allemaal, ik heb een vraagje, ik heb net oranje-achtige afscheiding ontdekt en eerste instantie was ik wel in paniek maar nu realiseer ik me zolang het niet vers bloed is hoef ik me niet zorgen te maken. wat ik wel wil weten of dit "normaal" is en of er meer zijn die hebben of hebben gehad. (stiekem maak ik me natuurlijk toch zorgen) alvast iedereen bedankt. groetjes Anita
Hoi hoi, Ik heb vanaf twee dagen voor NOD tot ongeveer zondag ook wat last gehad van lichte bruine afscheiding, nu lijkt het weer weg te zijn. Liefs, Bibu !
nou vanaf vanavond had ik donkere kleine stolsels bij het afvegen (ongeveer 3) dus je raadt het wel dat ik me zorgen maakte. ik op me werk de arts assistent gynaecologie gebeld ik kon eigenlijk gelijk terrecht wat ik erg prettig vond. er is een echo gemaakt en hij dacht dat ik korter was dan 7 weken. Hij maakte zich geen zorgen en vertelde me dat ik dat ook niet moest doen. Ook als ik een beetje vers bloed zou verliezen (wat niet het geval is) dan hoef ik me ook geen zorgen te maken. wie heeft dit nog meer meegemaakt in een vers stadium? groetjes Anita
Hallo Anita, Ik heb ook wel een keer "oranje" afscheiding. Soms heb ik echt veel dunne afscheiding, maar ik heb ook weleens "oranje" gehad. Bij mij ging het vanzelf over elke keer. Ik weet niet wat het was, maar ze zeggen dat je alle kleuren van de regenboog kunt hebben. Het mag alleen niet stinken en jeuken. Dan kan het een schimmelinfectie zijn. Lotte
Ik heb dus ook af en toe een bloeding. Het is nooit veel, maar altijd schrikken. Het is steeds maar van korte duur, en daarna is het helder. Kan zijn dat een adertje is gesprongen, maar het komt vaker voor. Ik schrik me ook iedere keer kapot.
ja het is iedere keer schrikken. ik heb het dan nu vanaf woensdagavond ongeveer, de ene keer helder, dan geel dan weer oranje/heel licht bruin en soms rose dan. Die ene keer dat ik kleine stolsels had is het gelukkig bij gebleven. volgende week maandag moet ik weer voor een vaginale echo en dan maar hopen dat de vruchtzak niet leeg is en zal ik waarschijnlijk mijn banner moeten aanpassen naar een vroeger stadium. komt dat eigenlijk vaker voor dat een zwangerschap korter is dan dat "wij`zwangeren denken of vermoedden? nou in ieder geval bedankt voor jullie reactie groetjes Anita