Oranje babyspullen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Simsalabim, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nu zo her en der aan het kijken voor spullen voor de babykamer. Wij hebben bijna alles heel naturel geverfd, wit en licht beige en we kopen bij de Ikea de Hemnes serie met een wit bedje. We hebben 1 wand oranje geverfd en aangezien het een meisje wordt willen we allemaal roze en oranje accesoires. Roze accesoires zijn nog wel makkelijk te vinden natuurlijk maar zo zouden wij bijvoorbeeld graag een oranje badje met oranje luieremmer enzo willen. Maar die kan ik nergens vinden. Heeft iemand die ergens gezien toevallig? Ik woon in omgeving 020/023. Dank jullie wel alvast!

2. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Je zou zeggen nu het WK er aan komt, je makkelijk aan oranje babyspulletjes kunt komen :d

Ik zag op de site van Bebe-jou dat ze wel een oranje lijn hebben, dus misschien zou het bij een babywinkel in je omgeving mogelijk zijn om de spulletjes te bestellen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
  4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Anel heeft een knal oranje versie gehad, weet niet of die nog te bestellen. Bij babyPlanet in breda staat een knal oranje badset in elk geval.

5. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    #5 Simsalabim, 7 jun 2010
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
    Bebejou is iig een optie, misschien kan ik die online kopen, zal eens gaan googlen. Of in de buurt vragen of ze ze bestellen, we willen het liefst zo'n thermobad.
    Het heet abricot, grappig daar was ik nooit opgekomen.
    O, en ze hebben ook een oranje tummytub, die dan een bebebubble heet, maar dat is hetzelfde lijkt me.
    Breda is best wel een eindje vanaf hier dus dat gaat 'm niet worden. Thanks allemaal.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    als je ook behoefte hebt aan oranje kruikezakken, lakentjes en badcapes, cotton baby verkoopt hele leuke met een ruitje (zie mijn album, foto's van de babykamer)

7. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Lynn77: O, die oranje kruikenzakken zijn ook erg leuk!
    Heb je die online gekocht of in een winkel?

8. Sijke

Sijke Bekend lid

bebejou kun je kopen bij babypark kesteren. ik heb de luieremmer ervan en een setje met een badthermometer en bakje voor kleine badspulletjes. Het is wel een beetje zachtoranje, als je echt voor knal gaat moet je even verder zoeken!

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ze online gekocht, meerdere winkels verkopen ze online

10. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
  11. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    heb je ook nog iets voor aan de muur nodig? Mijn zoon heeft een prachtige (door opa gemaakte) Nijntje aan de muur hangen (m met oranje kleertjes aan) van hout, met lichtjes er achter! Is echt prachtig, maar onze zoon wordt al wat groter en is toe aan een peueterkamer zonder Nijntje en in de babykamer past ie niet...

Deel Deze Pagina