Hallo allemaal, Ik ben nu zo her en der aan het kijken voor spullen voor de babykamer. Wij hebben bijna alles heel naturel geverfd, wit en licht beige en we kopen bij de Ikea de Hemnes serie met een wit bedje. We hebben 1 wand oranje geverfd en aangezien het een meisje wordt willen we allemaal roze en oranje accesoires. Roze accesoires zijn nog wel makkelijk te vinden natuurlijk maar zo zouden wij bijvoorbeeld graag een oranje badje met oranje luieremmer enzo willen. Maar die kan ik nergens vinden. Heeft iemand die ergens gezien toevallig? Ik woon in omgeving 020/023. Dank jullie wel alvast!
Je zou zeggen nu het WK er aan komt, je makkelijk aan oranje babyspulletjes kunt komen :d Ik zag op de site van Bebe-jou dat ze wel een oranje lijn hebben, dus misschien zou het bij een babywinkel in je omgeving mogelijk zijn om de spulletjes te bestellen.
Ik heb een oranje badje en oranje luieremmer van bebejou. Hier kun je het kopen± Uni Abricot - Bébé-Jou - Voeding & Verzorging | Babypark
Anel heeft een knal oranje versie gehad, weet niet of die nog te bestellen. Bij babyPlanet in breda staat een knal oranje badset in elk geval.
Bebejou is iig een optie, misschien kan ik die online kopen, zal eens gaan googlen. Of in de buurt vragen of ze ze bestellen, we willen het liefst zo'n thermobad. Het heet abricot, grappig daar was ik nooit opgekomen. O, en ze hebben ook een oranje tummytub, die dan een bebebubble heet, maar dat is hetzelfde lijkt me. Breda is best wel een eindje vanaf hier dus dat gaat 'm niet worden. Thanks allemaal.
als je ook behoefte hebt aan oranje kruikezakken, lakentjes en badcapes, cotton baby verkoopt hele leuke met een ruitje (zie mijn album, foto's van de babykamer)
bebejou kun je kopen bij babypark kesteren. ik heb de luieremmer ervan en een setje met een badthermometer en bakje voor kleine badspulletjes. Het is wel een beetje zachtoranje, als je echt voor knal gaat moet je even verder zoeken!
Hoi, Ik heb toendertijd toen ik zwanger was van de eerste, een 9 delige oranje badset gekocht bij de Babydump. Met Badje, luieremmer, wattenbakje, kammetje enz. Die was ook niet duur, 30 euro meende ik. Misschien dat ze hem daar nog hebben? Groetjes Maaike p.s. Ik heb hem wel online gevonden, en bij opties staat hij ook in het oranje Badset 9-Delig (Badsets) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer!
heb je ook nog iets voor aan de muur nodig? Mijn zoon heeft een prachtige (door opa gemaakte) Nijntje aan de muur hangen (m met oranje kleertjes aan) van hout, met lichtjes er achter! Is echt prachtig, maar onze zoon wordt al wat groter en is toe aan een peueterkamer zonder Nijntje en in de babykamer past ie niet...