Samsung Galaxy Tab.

Discussie in 'De lounge' gestart door dinh, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heeft iemand een Samsung Galaxy Tab? Wat zijn de ervaringen?

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Jups! Hier zijn we tevreden!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oooh ik wil m zo graag :D

Heb hem besteld als 'bevallingscadeau' (x3 ook nog eens want heb bij die andere nooit wat gehad).

Ik moet nog rustig afwachten :)

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja hier ook en bevalt heel goed!
    Maar ik zit nu toch met de tablet op schoot, want dan kan ik beter typen hahaha

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb hem, en ben erg tevreden.

6. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem ook en hij is echt super! We zitten er zelfs aan te denken een 2e er bij te kopen zodat we er allebei een voor ons zelf hebben haha. Dus echt een aanrader!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb hem voor mijn vriend gekocht hij vind het super. Ik zit vaak gewoon met de laptop typt fijner haha maar hij is super snel enz veel apps kun je er opzetten

8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    379
    83
    ..
    Ik heb um sinds vorige week dinsdag (50% korting bij glasvezel abonnement van KPN).. Echter door verhuizing nog niet aan toegekomen om de doos open te maken.. ;)

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb hem ook en ben ook zeer tevreden,supersnel en zeer handig! ik heb er wel een lederen hoes bij die je tevens als standaard kan gebruiken! erg handig met typen!

ik heb de samsung galaxy tab 10.1!

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Binnenkort komen er een paar nieuwe tablets uit van samsung. Ik heb een telefoon van samsung en die vind ik erg fijn, ik ga er van uit dat de tab een beetje hetzelfde is.

Wij hebben een andere tablet thuis die ook erg prettig is, de asus eee pad transformer (daar is nu ook een nieuwe van, de prime). Daar heb je een toetsenbord dock bij waardoor je dus een tablet en een netbook hebt. Het toetsenbord heeft ook een batterij, dus met de tablet erbij heb je een hele lange standalonetime.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb de Samsung Tablet 8.9 en ik ben verslaafd aan dat ding...:) 's Avonds als Aiden op bed ligt, pak ik mijn tablet om allerlei spelletjes te spelen. Arme vriend van mij, hahaha. Ach, hij zit intussen op zijn telefoon wat spelletjes te doen. Wellicht dat hij op zijn verjaardag een tablet vraagt of in elk geval een bijdrage daarvoor.

Ik maak er flink gebruik van in elk geval, dus het is het geld zeker waard!

Overigens heb ik ook een smartphone van Samsung die mij uitstekend bevalt. (Samsung Galaxy Ace.)

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier ook de tab, 10.1 en wij zijn er erg tevreden over :D

13. Wij willen hem morgen gaan halen in Ede.

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij hebben hem ook. Geweldig ding.

15. We hebben hem sinds afgelopen zaterdag. Bevalt tot nog toe prima. Hoefden maar weinig bij te betalen.

Deel Deze Pagina