Wij hadden voor onze dochter ook oranje. Heb toen mandjes gevonden bij de kwantum. Twee van die gevlochten mandjes met een deksel erop. Heb er geen foto van... Misschien daar eens kijken? Stond toen ook bij outlet geloof ik. En hadden geen hanglamp, maar wel een tafellamp met oranje kap. Die heb ik nog wel. Maar je zocht hanglamp he? En heb ook nog wel een mooie ongeveer meter hoge wasmand/speelgoed bak (rond van ijzer) met glazen deksel. Onze zoon heeft blauw namelijk!
Wat een reacties zeg . Ik ben denk ik al voorzien van kruikenzakken, badcapes en mandjes. Mandjes gevonden op marktplaats en vandaag bij de Jysk een hele leuke oranje geruite mand en een metalen (planten) bakje wat je heel goed voor spulletjes kunt gebruiken. De andere dingen laat ik waarschijnlijk maken door iemand. Vandaag wel op zoek geweest naar gordijnen, das ook een uitdaging zeg En de hanglamp....tja dat gaat vast goed komen, gewoon door blijven zoeken haha.
Ik heb nog een oranje lamp van de ikea staan. Het is een soort bureau lamp. Geeft mooi licht. Nooit gebruikt. Moest op het plankje boven de comode maar paste niet. IKEA | Baby | Kinderkamerverlichting | SKOJIG | Tafellamp Als je interesse hebt mag je hem overnemen. Stuur me dan even een pb. mvg boets