Hoi dames, Mijn zoontje van 3.5 is heel tenger, hij draagt maat 104 maar bijna alle broeken zijn te wijd voor hem. Heeft iemand tips welke boeken heel smal vallen? Van Name It jeans weet ik dat ze smalle hebben en die koop ik ook meestal, maar wil eigenlijk ook wel eens wat anders.
Ik heb hetzelfde probleem. Hier mannetje van 3,5 jaar en die draagt 98 van broeken maar korte broeken kan hij 86 nog aan. Geen kont haha. Name it valt smal, Tumble n dry meestal ook en ik heb net van zara in maat 98 van die broekjes van 12.95 gekocht. Ook heel smal!
Hier ook geen kont alles zakt af bij hem. Van Tumble heb ik toevallig laatst een joggingbroek gevonden die hij past, jeans nog niet geprobeerd. Zara ga ik ook kijken bedankt voor de tip!
Wij hebben ook een smal mannetje. Hij draagt extra skinny van de WE, Hema joggjeans, smalle van wibra en h&m zachte skinny. Hij wilt geen strakke broeken en deze zitten prima. Hij is 1.05 en 17 kg
Ter stal heeft smalle broeken, niet dat ze dan echt skinny zitten, maar wel zonder het effect van een volle luier terwijl hij zindelijk is. Want je kunt knoopsgatelastiek wel heel strak zetten, maar dan lijkt het erop dat ze een volle luier hebben.
Ik ben helemaal fan van de skinny jog jeans van de Hema! Daarnaast ook Name it idd. Maar die van Hema zitten nog beter.
Wij hebben ook hele smalle manntjes. Hier past: -Name-it extra skinny fit -Shoeby, Mitch broeken skinny fit. -Mad-monkeys Anders ook nog de skinny fit van de c&a, goedkoopste broeken die ze hebben. Of extra skinny fit van de Takko. Voorheen had H&M ook slim fit met een strakke elastische band (zonder touwtjes) die sloten ook goed aan, maar die hebben ze helaas niet meer Dus ik lees mee voor tips Geprobeerd maar te wijd: -Hema skinny fit -WE skinny fit -Tumble n dry -Ter Stal skinny fit -Vingino
Ik lees ook even mee. Hier ook een heel smal mannetje en ik kom ook vaak op Name it uit. De skinny of xxs broeken, helaas is daar wel minder keuze in. WE extra skinny ook in de kast maar die zijn toch wat wijder helaas. Alles zakt van dat kleine kontje. Ik heb ook wel eens meiden broeken als het model dit toe laat, die vallen vaak nog net iets smaller.
Mijn zoon draagt ook wel eens een meisjes skinny. Ik let dan op dat er geen roze stiksels aan de buitenkant zitten. Binnenkant maakt me nog niet zoveel uit.
Ik ben erg tevreden met de broeken van We. Die zitten goed. De Primark heeft ook Skinny broeken. Die gaan ook goed.
Bij onze luier drager zit de Skinny van de Primark ook goed. Meestal als de broeken goed beginnen te zitten heeft hij hoog water... En vorige zomer zat hij in 80 maar had hij een afgeknipt spijkerbroek maar 68 aan
Hier ook een smal mannetje, 1.20 en 17 kilo. De enige wat echt lekker zit is skinny van Name It. Ik heb van alles geprobeerd, van heel duur tot C&A en dit is echt de enige wat een beetje leuk uitziet
Meiden skinny is idd ook nog wel een idee! Jammer dat ik alle te kleine broeken van mijn dochter al weg heb gedaan.
Hier zijn de skinnys van WE zelfs op het strakst nog te wijd. Er liggen twee nieuwe in de kast voor als hij wat groter is. Zoontje heeft qua lengte echt 110 nodig, maar dat zit van boven veel te wijd. Ik koop meestal pull on broeken met een koortje dat je kan aantrekken (cena, h&m). Hij draagt boxers maat 92 en korte broeken kan hij 98 aan. Dan gaat het namelijk niet om de lengte .