Mijn dochter is helemaal gek op de eend van de lijn anna pluche en dan dus the leather collection. Het is een witte eend en de snavel en de pootjes hiervan zijn dan bruinig. Heb zo snel geen foto. Mijn dochter heeft een 2e eend wel van dit merk maar niet deze lijn ( die is helemaal wit) maar die vind ze dus niet leuk * zucht* Heb meerdere speelgoedwinkels gekeken, en ook gemaild naar het bedrijf maar tot op heden niet gevonden. heeft iemand hier er misschien 1?????
via deze link een vergelijkbare eend, qua kleuren enzo, alleen die van mijn dochter is een staande Marktplaats.nl > anna club plush eend - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels wie o wie
Diegene op de foto ligt bij mijn mannetje in bed, Die staande is toch wat groter? Ik heb nl een grotere variant waarvan ik zeg dat hij op z'n kont zit? Als die het is, wil ik hem wel opsturen! Bianca
ik ga ff meten hoe groot hij is momentje! ongeveer 18 centimeter is ie , en hij zit idd een beetje op zn kont zitten een soort van korrels in zn kont hihi
Oke, heb hem hier bij me staan. Moet bijna wel de juiste zijn lijkt me dan. PB me je adres maar, stuur ik hem naar je toe. Bianca
Mijn dochter zal er heel blij mee zijn.. Mochten er meer mensen zijn met een achtergebleven eendje, dan hou ik me nog altijd aanbevolen want van een favoriete knuffel kan je er nooit te veel hebben heb ik ontdekt