Mag je een baby van ca 6 maanden met gewone muggenolie insmeren (citronella)? Of is dit te heftig voor die kleintjes en bestaat er speciale anti muggenspul voor baby's?
Ik wilde Emma ook insmeren (nadat ze vorig weekend wakker was geworden met meer dan 20 muggenbeten), maar op de verpakking staat dat t pas mag vanaf 3 jaar... Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed snap waarom het niet zou kunnen... maar heb toch maar gekozen voor een stekker. Heel de kamer vergeven van de lucht natuurlijk (lekker...) en het werkt niet helemaal geweldig (ze heeft nog steeds 2 of 3 steken) maar beter dan dit wordt t niet ben ik bang... Klamboe heb ik gehad, maar die kon ik niet helemaal goed vastmaken , waardoor ze die een keer (godzijdank overdag) over zich heen had getrokken in bed! Doodeng.. dat doe ik dus ook niet meer!
Ik wilde geschikt smeer spul hebben voor baby's aangezien we binnenkort op vakantie gaan, aan het water. Voor het wiegje is een klamboe prima, maar kan een klamboe moeilijk mee nemen als we buiten op een terras zitten of aan een zwem-meer... Weet niemand geschikt spul? Anders vraag ik het wel bij een drogisterij of apotheek ofzo...