Vanuit Belgie Van de federale overheidsdienst FINANCIEN Geadresseerd aan mijn man(die 8 jaar geleden overleden is) Er staat in dat er geen verkeersbelasting is betaald over het jaar 2008 en er staat ook een kentekenplaat nummer bij. Wij hebben in het verleden nooit in Belgie gewoond,en mijn man is al 8 jaar geleden overleden Schrok mijn een hoedje(heb na het overlijden geen afscheid kunnen nemen),tja en dan schiet er vanalles door je hoofd Mijn huidige man gebeld en die zegt dat hij met de brief vanavond naar mijn vader gaat en desnoods aangifte doen bij de politie Heel vreemd dit Mijn man heette Willem alleen stond er op de brief nu Willemke. Achternaam en adres klopt allemaal.......
Wat zul je geschrokken zijn! Vreemde bedoeling!! Snap dat je dit tot in de puntjes uitgezocht wilt hebben Rare gedoe zeg. Wat denk je zelf....foutje van de overheid (ziet alles er officieel uit), kan toch geen flauwe grap zijn!? Zoiets doet toch niemand. Mirre
Jeetje dan schrik je inderdaad flink ja.. Lijkt me niet dat het een grap is en zo wel een hele morbide grap waar ik niet om kan lachen. Succes met uit zoeken! en sterkte met de emoties die de brief heeft opgerakeld.
Zit een rode accepgiro kaart aan. Gebouw zit gevestigd in Turnhout,en er staat een telefoonnummer bij. Mijn huidige man heeft wel ooit (jaren geleden)in Belgie gewoond,maar draagt een hele andere naam Maar dat was jaren geleden. Ik durf zelf niet naar dat kantoor te bellen(bang dat ik het dialect niet versta),maar anders laat ik mijn man morgen wel even bellen...
Wat schrikken zeg.. Denk je nu dat je overleden man misschien nog leeft? Omdat je aangeeft nooit afscheid hebt kunnen nemen. Gewoon bellen meid.. Dialect zal wel meevallen..
Dit is wel heel vreemd. Als ik jou was zou ik toch maar even bellen, als je ze niet verstaat merk je het snel genoeg en kan je altijd nog de verbinding verbreken.
Hey Nathalie, daar zit je nu niet op te wachten zeg. Gewoon bellen hoor, dialect is prima te verstaan. Hopelijk is het een vreselijke misplaatste grap en kan je de brief gewoon verscheuren.
Schoot wel even door mijn hoofd.....,maar dat kan helemaal niet. Hulpverleners en begravenis ondernemer hebben hem wel gezien... Dat bellen moet mijn man echt maar even doen. Durf dat echt niet en ben op dit moment echt heel erg overdonderd door de brief.
Sucses, wat een vreemd verhaal zeg. Beetje criepie om het maar zo te zeggen. Ben benieuwd hoe het afloopt. Liefs Janna
Dat is wel erg vreemd zeg .. Als iemand een geintje met je zou willen uithalen en ze doen het op deze manier dan sporen ze niet .. dit zijn geen grapjes .. Hoop dat je er snel achter komt wat het precies is ...
Ik ga toch maar even bellen... Wat moet ik voor het nummer intypen? 031?.........ik bel nooit naar het buitenland
dat was ook t eerste wat ik dacht toen je zei geen afscheid hebt kunnen nemen dat je man misschien nog gewoon op deze aardkloot rond loopt misschien is hij wel geindentificeerd als je man toendertijd en was t toch een ander maar wat schrikken zeg. ik zou denk ik een hartverzakking krijgen als ik zon brief in de bus tegen zou komen