trouwkaart

Discussion in 'De lounge' started by natjuh026, Apr 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik ben nu bezig met de trouwkaarten. Ik maak deze zelf vind ik leuk om te doen. Nu heb ik de kaart helemaal bedacht. Het wilt alleen niet zo goed lukken met de tekst.
    Heeft iemand ideeen. Wij trouwen op 24 juli 2009 om 11.30 in het stadhuis te arnhem.
    Sávonds is er een feestje vanaf 20.00 uur. Tips en leuke teksten zijn altijd welkom

2. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik heb voor de tekst van onze trouwkaart een beetje met google gezocht naar verschillende ideeen. De leuke dinge heb ik eruit gehaald en die gecombineerd zodat we uiteindelijk een eigen tekst hadden.
    Misschien kun je dat is proberen?

3. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik heb dat ook geprobeerd maar op de een of andere manier is het niet van dit is het.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hadden ongeveer het volgende in de kaart als tekst:

WIJ GAAN TROUWEN!

Op @datum@ om @tijd@ zullen wij elkaar het ja-woord geven in @locatie@.

daggasten:
    Wij zouden het geweldig vinden om deze bijzondere dag samen met jou te vieren.

Je wordt om @tijdstip@ in feestelijk stemming verwacht bij de moeder van de bruid op @adres@

avondgasten:
    Wij zouden het geweldig vinden om deze dag swingend en samen met jou af te sluiten.

Je bent om @tijd@ van harte welkom op ons feest in @locatie@.

5. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    bedankt. ik had er helemaal niet aangedacht om 2 soorten kaarten te maken maar idd je hebt daggasten en avondgasten.heel erg bedankt

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Graag gedaan hoor! En heel veel succes en plezier met de voorbereidingen. Wanneer is de grote dag?

Share This Page