Orb?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joveli, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Nou de foto's staan er in. De kleine is een geselecteerd stukje uit de normale foto. Het is het stofje boven de lamp de grootste. Als je naar uitgaans foto's kijkt zie je ook veel van die dingen

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Op discoverychannel was laatst een programma met filmmakers die laten zien hoe dit kan. het is een toevalligheid van licht en reflectie waardoor je dit krijgt.

groetjes, Miranda

3. acire

acire Fanatiek lid

bij mij staan er 2 hele witte op maar ook 2 die er net uitzien als jouwe alleen dan een stuk kleiner.

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hier ook een spirituele muts :). Je mag em mij ook wel zenden als je wil. Pik vaak wel op of het iets is of niet.

Soms kan je orbs ook gewoon zien met het blote oog. Ik zie ze soms wel eens, het is een klein energiebolletje dat voorbij komt. En het lijkt absoluut niet op stof ;)

5. sinada

sinada Niet meer actief

ze heeft de foto op pagina 1 in een link geplaatst

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja, ik ben het met Minya eens, het begon hier in iedergeval goed te tintelen! Leuk!

7. Sandra1977

31 okt 2006
    22
    0
    0
    huismoeder
    geldermalsen
    brrr joveli ...als ik na jou foto kijk lijkt het wel of ik een oude man in het raam zie staan haha moet niet gekker worden

8. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Ja meid, volgens mij absoluut een orb hoor!
    Is ook een mooie.

Er is zeker verschil tussen orbs en stofjes, maar dat stofjes zichtbaar gemaakt kunnen worden op de camera geeft de sceptici in ieder geval voldoende reden om voor zichzelf 'af te kunnen rekenen' met dit fenomeen, er verder niet over na te hoeven denken.
    Prima toch, ieder haar ding ;)

Cherrylein, is mooi om ze met het blote oog te zien he? :D

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja! Jij ziet ze ook?

10. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Nessy, jouw foto's zijn erg goed gelukt meid!
    Zijn ook orbs ja.

Ja, Cherrylein, heb ze ook al vaker met het blote oog gezien (en dan later op de foto)

11. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    TS, waaraan is je opa overleden als ik vragen mag?

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Bijzonder Chipske! Zijn het bij jou ook echt van die fonkelende energiebolletjes?

13. Joveli

Joveli Niet meer actief

Je hebt PB!

14. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Ja, inderdaad. Maar de een tintelt meer dan de ander, is ook helderder.
    Er is er eentje die ik regelmatig bij mijn dochtertje zie (en ook al een aantal keren op foto heb kunnen vastleggen)

15. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Haar gids? Komt zo in me boven.

16. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Jij ook!

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Sorry dat ik even inbreek in jouw topic Joveli, maar als ik het dus goed begrijp zijn er hier een aantal mensen die reageren die écht orbs kunnen lezen? En er dus ook wat meer over kunnen vertellen?
    Heel veel verder dan een warm of tintelig gevoel kom ik namelijk niet als ik orbs op foto's zie. Ik heb namelijk ook een foto en daar staat ook een grote orb op. Ben heel erg nieuwsgierig wat die daar doet ;) :)

18. Sandra1977

31 okt 2006
    22
    0
    0
    huismoeder
    geldermalsen
    Ben ik de enigste die wat zie in die ruit of is dat ook een orb? Sorry niet echt verstand van maar wel nieuwgierig ;)(zie echt een oude man?)

19. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nou ja, echt lezen..Ik maak mijn hoofd gewoon leeg en dan komen er af en toe woorden in me op, en dat klopt dan meestal wel. Dat kan je zelf ook wel. Je hoofd helemaal leeg maken, je concentreren op de foto en wat je in je hoofd krijgt opschrijven. Niet denken: ah nee dat is gek, nee dat is van mij. Gewoon eerst even opschrijven en dan kan je er later over na gaan denken ;)

20. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Waar dan precies?

Deel Deze Pagina