Wij hebben steeds dezelfde grote orb en denk dat als het inderdaad iets paranormaals is....dat het mijn zoon is. Die is 21 jaar geleden doodgeboren.Vind het wel een mooie gedachte dat het hem zou zijn.
Kleine kinderen staan er nog heel veel voor open, dus het kan best . Inderdaad een fijn gevoel! En ook vooral niet afdoen als onzin, al zie ik je daar niet voor aan. Maar dan is het juist zo dat kinderen het gaan verdringen
Ik geloof zeker in het bovennatuurlijke... maar op orb websites op internet zijn opeens opvallend veel orbs op fotos van een hooischuur en bij regen en sneeuw. Iemand ook bekend met ectomist op fotos? Groetjes
Oké. 2 weken geleden was ik op onze zorgboederij foto's aan het maken van vrijwilligers die ons een dagje kwamen helpen om alles op te knappen. Ik nam foto's in de oude kippenschuur en zag zoveel ronde vlekken op de foto's. Iedereen zei tegen mij dat dat stof was maar dat geloofde ik al niet omdat ze heel mooi rond waren. Kon het alleen zelf ook niet verklaren. Nu heb ik een verklaring en denk ik dat het overleden kippen zijn...... Niet te geloven, waar zwp al niet goed voor is.
Cherrylein: ik kwam dat tegen op ee namerikaanse site over orbs. Het is een mistachtige verschijning op foto's, die allerlei kleuren kan aannemen. Niet te verwarren met sigarettenrook natuurlijk. Misschien kun je wat voorbeelden vinden via google.... Groetjes
Ik heb al jaren ervaringen met orbs, en ik geloof er ook in dat het meer is dan stof of iets dergelijks. Ik heb een hele bizarre orb op een foto, die zal ik vanavond ff zoeken (staat op een cd-rom) en dan ben ik benieuwd of iemand weet wie/wat het is.
ik heb hier ook een foto met ik denk een orb, op deze staat hij wel en de foto erna is het weg. (let trouwens niet op onze hoofden hihi.) dit is de foto met orb:
het zit trouwens op de foto van het schip. ik heb nog veel meer foto's van orbs, als jullie die willen zien zegt het maar.
Heb ook vaak, heel vaak foto's met die bollen erop, en ik geloof best dat er meer tussen hemel en aarde is hoor, geen twijfel haast, maar denk toch echt dat het gewoon een stofdeeltje is waarop het licht net valt, waardoor het licht weerkaatst wordt op de camera en daardoor als 'orb' op de foto staat.. Xx
Misschien dat ik de plank mis sla haha of ze letterlijk ziet vliegen, maar ik zie in het raam van de deur , beetje li-onder , een een cijfercombi staan, iets van 330, 390 zoiets, beetje in het rood, maar misschien is het wel weerspiegeling van iets of de gordijnen ofzo Roep maar wie het ook denkt te zien
Ik zie er zelfs 2 die ene man die naast die jongen te zien is en dan helemaal aan de andere kant van t raam, iets meer naar boven een andere man maar dan vanaf de zijkant, dus zijn profiel zeg maar. Of zie ik ze nu vliegen? (misschien daarom ook 2 van die bollen/orbs?)
8-[ sorry hoor... even mijn mening ventileren... Noem me een nuchtere boer, maar my god, wat kunnen jullie ver zoeken met z'n allen. Persoonlijk vind ik het tastbare leven op aarde ingewikkeld genoeg en daar wou ik het graag bij laten. Stofdeeltjes lijken mij dus het meest logisch. Wist je dat er in koffiedik ook veel te zien is?
Hier de bizarste orb die ik op foto heb staan: http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=62-Y
Andrea, voor sommigen is het niet stoffelijke een wezenlijk onderdeel van het stoffelijke bestaan. Voor mij is er geen stoffelijk en niet-stoffelijk, er is alleen bestaan. Vandaar uit begrijp je misschien waarom mensen hier mee bezig zijn. Ik begrijp jouw standpunt ook. Ooit weleens gedacht dat het niet tastbare het tastbare begrijpelijker zou kunnen maken? Zomaar een gooi, maar als je er niks mee kunt, gooi je het net zo hard weer terug.
Ik wilde net zeggen, het ontastbare voor zoveel mensen is voor mij juist wél tastbaar. Het is maar net wat je ervaring er mee is..