Ik zie ook een man in het raam (tussen jou en je vriend in), ik zie boven jou 2 orbs (1tje linksboven je bril en 1 rechtboven je hoofd) en 1tje naast je schoonzusje (die vrouw rechts), en een kleintje op het plafond (rechtboven jou, boven dat lampje). Ik geloof ook wel dat er meer dingen tussen hemel en aarde zijn. Heb genoeg daarvoor meegemaakt.
Oh leuk topic! Zal jullie mijn verhaal eens vertellen! Toen ik een jaar of 15 was is één van mijn beste vrienden gestorven aan een ongeluk! 'S nachts lag ik in bed en voelde dan één of andere waas langs me heen! Brr, wat vond ik dat eng! Ik ging maar foto's maken. En ja... Daar zaten zo'n 10 orb's héél dicht bij elkaar. En de foto's er na werden het erg steeds minder. Ook heb ik eens met een vriend van mij allemaal foto's gemaakt. Keer op keer in de zelfde hoek. Dan zette hij mij op de foto, dan ik hem weer. Eerst geloofde hij me niet, dus hij zei; zet de tv uit en alle lampen, zal wel door electrische apparatuur e.d. komen! Oké, dus lampen uit, tv uit... alles uit! En ook toen, de orbs bleven. Bij hem kwamen er steeds meer en meer. Bij mij zelden stond er één op de foto! Ik geloof zeer zeker, dat er meer is dan hemel en aarde! Toen mijn maatje gestroven was, kreeg ik ook door hoe het ongeluk precies is gebeurd en nog geen vier weken daarna kreeg ik van zijn ouders te horen hoe het ongeluk was gebeurd, aangezien hun een ooggetuige hadden gesproken. En wat denk je...... klopte precies met wat ik door gekregen had van mn maatje! Ik heb het alleen voor mezelf afgesloten, want voelde me er niet fijn bij. Héél zelden voel/merk ik zijn aanwezigheid hier nog en voel ik een zachte, maar liefdevolle bries langs me heen. Bizard, maar voor mij een teken, dat er echt meer is!
Ik zie het niet, zal straks de foto eens uitvergroten er is in elk geval niks wat dat kan weerspiegelen
ok mijn verhaal is een beetje ingewikkeld :S maar wij wouden een leuke familie foto maken oor mijn pa en zijn vriendin. (mijn moeder is overleden en haar man is overleden) haar kinderen op de foto en mijn vaders kinderen en de aanhang allemaal. mijn zwager staat ook op de foto en zijn ma is ook overleden. we hebben een stuk of 60 fotos gemaakt met 3 verschillende toestellen en alleen bij de kinderen van mijn vader en mijn vaders vriendin en m ijn zwager daar kwamen orbs verder bij niemand. het was heel raar hebben het toen opgestuurd naar iemand en die heeft ook duidelijk gezegd dat het orbs waren geen 1 foto was zonder orb.
hallo dames, Heb deze topic even gevolgd... naar wie kon ik een foto sturen om te zien of het meer was dan alleen een " stof deeltje"? Heb ook vaak een orb op foto´s, meestal altijd komt een orb naast mij of zelfs op mij voor... ook als ik met meerdere mensen op een foto sta. Kan mij dan slecht voorstellen dat ik zo´n " stoffig" persoon ben Hier in huis voel en zie ik ook wel eens dingen. Licht flits of een bepaalde warmte of koele bries, is maar even, en snelle gewaarwording maar het is er toch. Ik zet het altijd van mij af en ben er bijna nooit mee bezig, ben normaal van persoon heel nuchter en geloof niet snel in dingen die voor mij niet tastbaar of verklaarbaar zijn, maar na het lezen van deze topic schoten mij 2 foto´s te binnen waarop orbs duidelijk zichtbaar zijn. Ik was een avondje voor de gein bowlen, met meerdere mensen, iedereen is in die ruimte gefotografeerd geworden en bij geen andere personen was het zichtbaar, alleen bij mij, en dat heb ik vaker. heeft iemand misschien hier een antwoord op? Ik zal proberen de foto´s in mijn album te plaatsen, of iemand van jullie zou ze in een pb even willen bekijken.... laat het me maar even weten, want het foto verkleinen op deze site wil niet altijd lukken.
dames, ik heb in mijn album 2 foto´s geplaatst.... Ik weet niet of jullie het ook kunnen zien maar op een afbeelding staan 2 orb´s in elkaar...weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen...de een is verbonden met de ander... Op een andere foto zit er zelfs eentje op me....bij mijn borst ergens... toen ik de foto afdrukte was dat vlekje het eerste wat ik zag.... nu net pas zag ik dat er achter mij ook zo´n ding zit, had het nog niet gezien. Kijk maar eens.
Het lijkt mij gewoon een weerkaatsing.Rechtsboven zie je een box ofzo hangen met een zwarte ronde luidspreker, pcies in de verlening daarvan schuin naar beneden zie je boven je schoonzusje een rondje en indezlefde lijn boven jouw hoofd ook 1, dus ik geloof niet dat het een orb is.
nee, ik keek ook even met stomme verbazing. Mijn vriendin stuurde mij deze toevallig per mail, ze zei er al iets van dat ze iets geks gezien had... ik ben erg nuchter maar dit vind ik wel erg vreemd. Lijkt mij ook erg sterk dat het stof kan zijn...of een refelex van de camera... ik bedoel, ik heb die camera de hele tijd bij mij gehad in een hoesje, van iedereen heb ik in die positie´s foto´s gemaakt, en bij niemand anders is het erop...
ik geloof er wel in hoor, maar de foto die ik plaatste waar er 100den op staan die is gemaakt op de hooizolder van de manege en dat zijn echt wel stofdeeltjes... anders zou het bijna zielig zijn voor mijn dochter hahahah die heeft het maar druk om zich heen dan..
Ik geloof hier ook (deels) in... (weet niet zo goed wat ik moet geloven... ) Iemand had het een keer over orbs en sinds dien had ik ze ineens bijna op elke foto! Daarna wilde ik er niet veel meer van weten en heb ik ze niet meer gezien. Laatst wel weer eentje, heel af en toe! Wel interessant vind ik zelf... Hierbij de foto:
Lullig voor al die orb's, jaren konden ze ongezien hun gang gaan, maar met de digitale fotografie van tegenwoordig worden ze overal betrapt. Tja ik weet het niet, volgens mij zijn het gewoon stofdeeltjes waar het licht in weerkaatst. En je kan in allerlei voorwerpen of schaduwen gezichten of iets anders zien. Ik geloof weld at er meer is, maar niet in deze vorm.
Dat klopt, ik heb je foto vanmiddag ook bekeken...en ja inderdaad, dit kunnen dus echte stof deeltjes zijn. Ik heb vanalles erover opgezocht, en zelf ook nog eens allerhand foto´s bekeken van vroeger ( heb er heel wat) maar ik kan dus wel duidelijk zien op de foto´s waar het gewoon stof deeltjes of water vlekken zijn, of natuurlijk een vieze lens...want dan zouden alle foto´s zo´n vlekken moeten hebben.... Deze foto´s die ik gekregen heb van vriendin... op alle foto´s heb ik het waar ik op sta, en de andere mensen niet... nou ben ik dus echt geen persoon die hiermee bezig is en in dingen geloofd... ben juist erg nuchter van karakter, maar deze foto´s vond ik best vreemd dus wilde deze met jullie delen. Er is een site waar men orb´s omschrijft.... daar zijn ook foto´s gemaakt van stofdeeltes en foto´s van orbs.... je kan goed het verschil zien tussen stof en een ander iets... Maar goed, laat ik maar niet te " zweverig" worden, ik vind het gewoon een vreemde gewaarwording om op een foto te staan met zo´n gek ding naast me.
http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=68478 een foto van mij wat denken jullie daar van?