hoi! ik wordt als het goed is woensdag aangenomen als pedagogisch medewerker. ik ben eigenlijk verzorgende ig dus ik zou waarschijnlijk in de laagste schaal komen te zitten omdat ik beginneling ben. kan iemand me vertellen wat ik dan ongeveer kan verdienen. ( ik moet nl even het een en ander uitrekenen voor me eigen kinderopvang) ik krijg waarschijnlijk een min max contract van 18 tot 25 uur
Het klopt wat Anniek zegt, maar als je uitgaat van CAO kinderopvang dan zit je met 22 uur in de week rond de 1000 a 1100 per maand, dit is overigens wel voor een SPW-er. Dan heb je een kleine schattig voor de overige uren.
Ik denk dat je in schaal 39 komt of 40.. hangt van je werk ervaring af.. CAO gehandicaptenzorg.. ik werk op MBO-niveau maar heb een HBO diploma. Ik had 1 jaar werkervaring en kwam binnen op schaal 40.1 Mijn zusje kwam op schaal 39 binnen met hetzelfde aantal jaren werkervaring.. zegt dus niks. Ik zat met 40.1 op 1880 bruto bij volledigdienstverband. Ik werk zelf 26 uur maar met onregelmatigheidstoeslag en slaapdiensten, daar verdien je dan weer meer mee. Ik zat op 12,06 per uur.
Ik heb eeb spw3 diploma en verdien nu ruim 11 euro per uur. Toen ik begon was dat iets meer dan 10 euro. Maar ik val onder de cao kinderopvang, dus dat zal misschien wat anders zijn als waar jij onder valt.
Ik werk 28 uur in de kinderopvang met de daarbijhorende CAO en ik verdien bijna 1200 per maand. Per uur verdien ik ruim 11 euro per uur.
@Henkie: ff googelen op CAO+(sector waar je gaat werken)+salarisschalen. Pedagogisch medewerker zit tegenwoordig meestal in schaal 35. 40 of soms 45 is tegenwoordig meestal voor HBO-ers...