JONGEN!!!! Na een prachtige meid mogen we nu een jongen verwachten! ben zo blij! moest het even kwijt, ik was namelijk alleen heen, mijn man kon geen vrij krijgen en is nu ook niet in de positie om gelijk te bellen. Ik vind het echt heeeeel leuk. En weer een meid had ik trouwens ook geweldig gevonden hoor groetjes een verliefd naar de echo starende mutsie
Gefelciteerd!!! ik mag zaterdag, dus ben ook heel benieuwd heb ook helemaal geen voorgevoel. Maar super leuk voor jullie een meid en dan nu een jongen geweldig!!!
hier ook na een mooie schoonheid dat we een knul mogen verwelkomen in de zomer. van harte gefeliciteerd meid en je loopt maar 4 weken achter op mij leuk leuk
gefeliciteerd!! leuk een jongen! Wij hebben afgelopen maandag met de 20 weken echo (we wilden wachten...) gehoord dat we een jongen krijgen!! Ik zat er totaal naast want ik had zo'n sterk gevoel van een meisje...hahaha! Dit wordt onze eerste dus extra verrassend! Stoer he? een mannetje in je buik hahahaha! geniet ervan!
leuk meid!!!! ik had met 16 weken te horen gekregen een jongen en mey 20 weken is het nu opeens een meid hihihihihi
gefeliciteerd!!! hier ook een bepaling gehad me 16 weken het is een jongen ook.... 16 april hebben we een GUO ben benieuwd of het bevestigd word..
Gefeliciteeerd! Hier ook met een JONGEN met 16wkn ....was binnen 5 sec heel duidelijk! hihi geniet van je zwangerschap!
gefeliciteeerddddddd!!!!! kan niet wachten om te horen wat het geslacht is!!!!! (denk zelf ook een jongen maar wie weet )