orbs op fotó heeft iemand hier verstand van

Discussie in 'De lounge' gestart door fokje, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nee het voelde niet eng ofzo, en ik herkende hem qua gezicht niet als mijn zoontje want ik zag het gezicht niet echt maar het was meer zeg maar dat je aan het formaat kon zien dat het een kindje was ..

Was alleen gisteren avond bang maar dat komt door al die gekke foto's en filmpjes van hier van gisteren ;)

Normaal ben ik er niet bang voor ... Het voelt goed...

2. ik heb de foto waar ik het gisteren over had, waar iemand nog meer in gezien had dan alleen die orb even uitvergroot en het gebied gemarkeerd...

kom maar op met al die dingen die jullie zien :D

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zal mijn verhaaltje ook even vertellen, toen ik klein was ben ik in bed aan mijn arm vast gepakt( ik sliep niet dus t kon geen droom zijn) ben toen huilend naar beneden gerend, maar ze zeiden dat k vast en zeker gedroomd had en het niet echt was, ook toen ik klein was ( toen sliep ik wel maar ik weet 100% zeker dat het echt was wnt toen ik wakker werd ervan ging het nog steeds door!) lag ik in bed te slape en werd ik wakker omdat mijn bed aan het schudden was, ik nog steeds in bed schreeuwen naar mijn vader, toen hield het op en kwam eerst mijn zus kijke en die lachte me uit toen kwam mijn vader, heeft toen onder t bed gekeken en zei dat er niks aan de hand was, ik voel me altijd nagekeken in mijn eige huis, bij mijn ouders was dat nog veel erger, want wij woonden in een erg oud huis dus dat maakt het ook allemaal enger, maar nu in mijn eigen huis heb ik dat nog steeds dat als je bijv naar de badkamer loopt dat je gewoon voelt dat iemand vanaf de trap je aan het nakijken is of als je in de keuken de fles van de kleine klaar aan het maken bent dat je durft te zweren een gedaante hebt gezien in de raam allemaal van dat soort dingen, niet lang geleden lagen we in bed te slapen, en ik werd wakker omdat iemand over mijn wang aan het * aaien */strelen* was, ik kroop toen dichter tegen mijn man aan omdat ik dacht dat hij het was, ma toen voelde ik dat hij met zijn rug naar mij toe lag en hij gewoon sliep....:S Heel eng en weet ook niet zo goed hoe hier mee om te gaan, heb al eens eerder een tip van iemand gehad, dat als je denkt dat er iemand bij je is op dat moment en je wilt er niks van weten, dat je DUIDELIJK hardop of in je hoofd moet zeggen dat het weg moet gaan.
    Dit is dus mijn verhaal, maar ben erg benieuwd naar nog meer verhalen van andere!

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Brrr... Kippenvel...

5. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Oeh adorable das eng! heb je je weleens afgevraagd wie t zou kunnen zijn?

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben de Ghost Adventures nu aan het zien.
    Die aflevering in the Ohio Reformatory is wel leuk.

Vind de manier van benaderen alleen zo raar. Zo agressief. Bij die cellen, oké, maar ook op een eiland bij Venetië waar mensen omgekomen zijn door o.a. de plaag gaan ze schelden en schreeuwen.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@adorable, ik heb dat wat jij beschrijft in bed ook weleens gehad. Maar kon toen niet echt iets doen, was helemaal lam van de angst. Ik voelde gewoon dat er aan mij haar en rug gefriemeld werd. Ook wordt ik weleens in paniek schreeuwend wakker omdat ik dan het gevoel heb dat ik stik. Ik krijg dan de deken niet van mijn hoofd af. Erg raar inderdaad.

Maar goed ik maak me er verder niet druk om, gebeurt niet vaak en ik twijfel dan toch weer of het niet gewoon in je onderbewustzijn gebeurd en het daarom zo echt lijkt... of dat er echt iets is.

8. chantal1984

Nog nooit gekeken naar GA .. ga ffies kijken

9. chantal1984

wat een lekker ding trouwens die gast van GA ;)

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jeetje mina lees dit topic even terug! heel wat los gemaakt haha en zag al mooie orbs voor bij komen
    en iemand die deze wou sluiten nou dan maar even niet deze topic lezen toch?? je mag hier zelf weten wat je leest daarom is dit een super leuke website

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    verder zit ik nu vaak op andere sites tekijken op paranormaal gebied
    zeer interessant

12. chantal1984

@Fokje: Heb je toevallig ook hyves ? Er is een paranormale hyves waar mensen eigen foto's plaatsen en daar staan ook mooie foto's tussen miss is het wat voor jou ? ben er zelf ook lid van

13. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    oke ga straks even zoeken
    er is nu iemand bezig om mijn foto te lezen erg leuk
    ze ziet dat er iets met mijn bloed is , dit klopt krijg namelijk b12 injecties want dit is niet goed erg interessant

14. chantal1984

zo cool, bij wie laat je dat doen ? wil mijn foto met orb ook wel eens laten lezen

15. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    #295 fokje, 18 aug 2010
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
    ze lezen geen orbs helaas maar wel gewoon een foto van jezelf
    geef je een bptje
    nu gedaan haha
    hopelijk goed over gekomen zon niet dan hoor ik het wel

16. Zo hehe, eindelijk door dit topic heen..

Gisteravodn al mijn pics bekeken, tenminste die ik op mijn comp heb staan, en kan geen orbs ontdekken..

Die filmpjes kijk ik maar beter niet.. Dan slaap ik niet meer als ik ooit weer een nachtje zonder echtgenoot moet slapen. Hihi..

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he chantal zag dat je op die site nu ook actief bent hartstikke leuk
    veel plezier daar!!!!!!!!!!

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii fokje zou je die ook aan mij willen sturen, die foto's leest?!

Ik weet eigenlij kniet wie het zou kunnen zijn die bij mij is, ik heb geen opa's of oma's meer, tante verloren, en een familie vriend, ik heb mijn opa en die familievriend gekend toen ik klein was maar daar kan ik me weinig tot niks meer van herinneren dus eigenlijk geen idee, mijn schoonvader is ook overleden maar ook die heb ik niet gekend k heb dus echt geen idee wie het zou kunnen zijn, ik heb eens met een vrouw gesproken hierover, omdat als ik sochtens wakker word dan ga ik naar de slaapkamer van mijn zoontje en dan is ie aan het lachen tegen de stoel en aan het brabbelen enzo( net of daar iemand zit ofzo) zij heeft mij verteld dat ze het gevoel had dat er 2 mensen zaten een man en een vrouw en tussen die man en vrouw is een relatie want ze zijn steeds samen, maar wat voor relatie er tussen die 2 is weet ik niet, zegt mij dus eigenlijk ook vrij weinig tenzij het mijn opa en oma zijn....???? ook krijg ik vaak de foto van mijn schoonvader ineens in mijn hoofd voor mijn ogen zeg maar, als ik er totaal niet mee bezig ben ma bijvoorbeeld als ik een turks recept op aan het schrijven ben dat ik heb gemaakt dan ineens krijg ik die foto voor mijn ogen en dat gebeurt best vaak heel wazig want ik zou niet weten waarom..als hij het is zou je tog eerder denken dat hij contact met zijn zoon ( mijn man) zoekt dan met mij...??!! Maar zoals ik al zij tis allemaal heel wazig want er zit geen verband tussen al deze gebeurtenissen, ze hebben totaal niks van doen met het ander.... ( of het zou natuurlijk moeten zijn dat ze er alle 3 zijn, maar waarom dan bij mij?:S

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ieeeh serieus? Hij lijkt op mijn broertje, bluuuh.

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Dit is mijn orb waar ik het over had boven de hoofden van mijn vader en mijn man ( hier geeft mijn vader ons een schilderij dat hij voor ons heeft gemaakt voor de geboorte van mikail) dit was in de kraam week

Deel Deze Pagina