ahh k, ik zie het denk ik ik was al bij mijn eigen fotos aan het kijken maar je hebt over die van adorable
Jaa ik ook en heb um uitgeprint ook redelijk groot.. als je die papier dan in het licht houd, DAN pas zie je het goed zeg!! jeetje.. heb er echt naar lopen staren haha.
tja iets wat vanavond op tv komt of wat andere mensen eten zou er dan ook niet op horen , ik vind als je gek word van de paronomale dingen die mensen typen moet je dan maar gewoon niet lezen. sorry. ik geloof wel dat er iets bestaat en dat mensen dat hier gerust mogen vertellen
Jeetje debby dan kijk je niet ..!!! Kan hier zo boos om worden wacht maar tot jezelf wat ziet dan praat je wel anders
Meiden weet iemand misschien of je als zwangere onbewust meer open kan staan voor het paranormale gebeuren ? ik had vannacht WEER een ontmoeting met dat kinderlijke figuur en vraag me echt af of ik gek aan het worden ben of dat het miss komt omdat ik zwanger ben ik heb namelijk nog nooit zo vaak ''dingen'' gezien ...
Hahahah ik dacht al joh, maar mijn moeder is er echt van overtuigt dat het echt is, dacht vraag het nog even
Ik weet wel dat je meer kan gaan dromen, maar dat is algemeen bekend. Misschien geldt het idd ook wel voor het paranormale? Je bent vast niet gek hoor.. Deed ie nu weer hetzelfde? Durf je niet te praten?
JOh lekker laten gaan, alsof er hier iedere week een topic over het paranormale is pff .. Ze zou dr ogen eens open moeten doen dan kan ze zien dat er iedere week wel een zeik topic is over schoonmoeders of iedere week wel een topic over een show je dit en show je dat daar word je pas scheit ziek van maar goed daar zal ze zich wel in thuis kunnen voelen en kunnen reageren dus ja dan moet ze wel ergens gaan klagen ... Lekker laten gaan wij weten dat het bestaat en das voldoende toch ?
Jawel ik praat maar het reageert niet daarom denk ik echt dat ik gek word hahahah En ik weet zeker echt 1000% zeker dat ik niet droomde, het liep gisteren langs de tv ik zag namelijk het rode lampje ( als de tv op standby staat zie je die ) aan en uit gaan maar dan echt aan en uit in de zin dat er iemand langs liep dus ik zat al te zuchten dat die kleine weer wakker was, toen ik opstond rende het weer weg naar de kamer van die kleine en toen ik weer daar aankwam stond WEER die deur dicht en WEER lag die kleine gewoon te slapen, dacht eerst nog dat die kleine miss nep sliep zeg maar dus heb een tijdje in de kamer gezeten maar hij sliep echt .. Het voelt helemaal niet eng ofzo of ben niet bang maar vind het zo vreemd, kan het niet omschrijven ...
Pdfff, ik vind het knap dat je niet bang bent, ik zou het huis uit rennen Maar als je het zeker weet, dan is het toch goed? Niet aan jezelf gaan twijfelen. Ik ben heel benieuwd wat dat 'kindje' dan bij jullie doet! Hij rent dus vaak weg als je begint te praten, misschien moet je hem eens zn gang laten gaan? Of vind je het dan wel eng?
Ik ben ook erg benieuwd, zou niet weten hoe ik daar achter kan komen hahah Nou weet je wat het is, iedere keer weer besef ik het pas ( op 1x na ) als ik bij die kleine in zijn kamer ben dat het iets anders is dan mijn eigen kind, voor die tijd vind ik het niet eng maar denk dan ook dat het die kleine is, denk dat als ik op het moment dat het weer gebeurd en direct besef dat het mijn zoontje niet is dat het wel eng word hahhah .. Hij rent weg als ik opsta, en niet weg rennen in de zin dat hij bang is maar meer zo van ''pak me dan als je kan '' beetje in spelletjes vorm .. Terwijl dat ik het terug lees wat ik tik kom ik echt als een gek over
Nee joh, helemaal niet!!! Ik vind het juist erg interessant! Misschien moet je hem eens laten haha en in je achterhoofd houden dat je kleine wel gewoon slaapt? Maar aan de andere kant, als je opstaat rent ie weg zeg je, misschien wil ie idd een spelletje met je spelen? Wij hebben wel eens een paragnost bij ons thuis gehad (bij mijn ouders) omdat daar ook onverklaarbare dingen gebeurden als mijn vader bijvoorbeeld een weekendje weg was ofzo. Maar dan bleek het gewoon iemand te zijn die op ons aan het passen was. Niet eens familie ofzo, gewoon iemand die het nodig vond om bij ons te zijn. Was wel lief eigenlijk haha!