is echt geen stof!!!!!!!!!!!!! ik zie ook een hondenkoppie lijkt wel een hondje met wat langer haar klopt dat iig lang bij de oren beetje pluizig snoetje klopt dat?
Zie echt helemaal niets. Mensen moeten echt hun camera beter schoonhouden hoor, zonde van die verder zo leuke foto. Je hebt speciale dingen om je lens stofvrij te houden........hahahaha
Ik heb dat ook heel vaak op foto's, maar niet altijd. Toen wij nog in Haarlem woonden en Sasha dr kamertje was klaar, ging ik foto's maken. Echt veel van die bolletjes! Nu in ons nieuwe huis, ging ik van iedere kamer foto's maken om te laten zien. In onze slaapkamer (waar Sasha dus ook slaapt) weer veel van die witte bolletjes en de rest van de kamers dus helemaal niet. Dus van dat stof geloof ik echt niet.
nee dit is ook geen stof..want dan hadden de andere foto's het toch ook gehad..want ik heb wel 10 foto's achter elkaar gemaakt omdat sven me niet elke keer recht aan keek.
Weet ik niet, nog niet naar gekeken. Ik maakte een paar foto's en liet ze terug zien aan mijn man. Toen schrok ik, ik dacht wow, wat is dat! Ik heb het eigenlijk nog niet op de computer bekeken.
nou dat schrikken had ik gister ook..heb dit nog nooit eerder gehad..en heb toch al wel heel wat foto's gemaakt afgelopen 3 jaar van de jongens
Bedankt dat je de foto weer teruggeplaatst hebt! Maar ik zie het bolletje wel maar ik zie er geen hondekop in ofzo?
Ik ben vorige week naar Peter van der Hurk geweest met mn tante. Zij had ook foto's van dr kleindochter met orbs. Hij gelooft er niet in. Hij zei dat het alleen met digitale camera's gebeurd en niet met fotorolletjes. Mijn tante gelooft hem niet omdat ze altijd duidelijk naar de orbs kijkt en het is altijd alleen bij haar kleindochter op de foto's. Ik weet niet wat ik moet geloven. Alleen ik heb ze nog nooit op een foto gehad en ik heb ook een digicamera.
Ik zie de orb wel, zie er ook wel iets in. Maar geen idee wat het precies is. Zie een bruine vlek in het midden van de lichtbol.