orbs

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanjesper, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :D

Ik zie er ook echt niets in, hoe langer ik ernaar kijk dan zie ik van alles net als in wolken;)
    Nee ik geloof er ook niet zo in maar ja ieder zn ding toch;)

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Die bruine vlek... is de bank :)

ik ga toch ook voor stofjes...

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zie het ook als stofdeeltjes die voor de lens van de camera dwarrelen.. ik bedoel, kijk maar eens als de zon je raam schijnt hoeveel stofdeeltjes er dwarrelen..

Als mensen geloven dat het orbs zijn, prima hoor, en als ze daar troost enzo uit halen, helemaal niks mis mee natuurlijk, maar zelf geloof ik er niet in.

5. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    ik heb 1 keer een foto gehad met "orbs" erop en dat was in een circus dus stof genoeg!

6. Alita

Alita Niet meer actief

ik denk ook dat het gewoon stof is maar als jij er graag in wilt geloven vooral doen!!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben zelf super nuchter, maar ik heb die stomme bollen dus steeds op foto's van Sterre. En ik vind het echt vervelend. Kan je die er uit photoshoppen? En zo ja, welk programma gebruiken jullie daarvoor?

8. Alita

Alita Niet meer actief

uhh photoshop?!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zoals hiervoor gezegd idd Photoshop, of Paint Shop Pro. Weet niet of het ook met de gewone Paint kan, maar denk het haast wel.

10. Alita

Alita Niet meer actief

het mooiste gaat het met de photoshop!!!

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oke, alleen snap ik nooit wat van die programma's.. Beetje blond, i know... Weet iemand waar ik een beetje een makkelijk programma kan downloaden?

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo Meiden,

Ik was net op hyves rond aanhet neuzen en toen kwam ik een foto tegen die gemaakt is in de theaterfabriek bij de show van Derek Ogilvie.. Kijk en oordeel zelf maar..

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    De zaal hangt echt helemaal vol met Orbs..

14. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    beschrijving orbs:

De Natuurlijke orbs, worden vaak waargenomen met een digitale camera met een ingebouwde flits. De oorzaken van Natuurlijke Orbs zijn onder anderen: Droge deeltjes materie zoals stof, pollen of insecten; Vloeibare Orbs, druppels vloeistof zoals regen; Vreemd materiaal op de lens of in de lens; Vreemd materiaal in het lichaam van de camera.

De Paranormale orbs, is dus ook vast te leggen met een digitale camera, in principe maakt het niet uit wat voor digitale camera er wordt gebruikt. De paranormale orbs worden waargenomen met of zonder flits. Paranormala orbs zijn vaak waar te nemen op (ten minste dat word er beweerd) spooklocaties/gebieden. Ook word er beweerd dat paranormale orbs geesten zijn van overledenen, dit word getypeerd door verschillende gezichtskenmerken (met soms kenmerken van bekende personen) die er word waargenomen in de verschillende soorten paranormale orbs. Tevens word er beweerd dat men kan vast stellen aan de grootte van de orb, de manier van leven en de impact dat de persoon had tijdens zijn leven.

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik denk dat ik er toch een tikje te nuchter voor ben.

16. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    Alles om ons heen is energie. Bomen, planten, mensen, dieren, stenen, hout, entiteiten, noem maar op. Ook overledenen kunnen zich kenbaar maken door zich in energie te manifesteren. Dit toont zich vaak in een bol of in slierten-,/rook-energie. Die kan ook vastere vormen aannemen en dan praat je over een ectoplasma.
    Bollen zijn het beste te fotograferen met een digitale camera, maar er zijn er ook gemaakt zijn met een spiegelreflexcamera. Daar de digitale camera hier veel gevoeliger voor is, zie je ze ook vaker op de foto gemaakt door zo'n camera.
    Deze bollen varieren in kleur maar ook vaak in vorm. Natuurlijk wil ik er ook niet in voorbij gaan dat er ook gewoon stofjes in de lucht gefotografeerd zullen worden, of als je tegen de zon in fotografeert kom je ook prachtige kleuren tegen die niets met energievorm van een entiteit te maken hebben. Dan zie je ook vaak "doorzichtige bollen" in allerlei prismakleurtjes.

WAT ZIJN NOU ECHTE ORBS

Een 'orb' is nadrukkelijke geen stofdeeltje, waterdruppeltje, pixelfoutje of noem maar op. Wat is een orb dan wel?

Het kunnen vele soorten dingen zijn. Het kunnen de zielen van overledenen zijn of misschien zijn het wel zielen die wachten om in een fysiek lichaam geboren te worden."

wilt je meer lezen over deze orbs tussen de berichten vind je meer info

orbs worden ok niet door de flits van de camera veroorzaakt,dat zorgt er alleen maar voor dat de verschijningen nog duidelijker word gezien een flits is niet nodig om orb op de foto te krijgen echt orbs geven al van zicht zelf uit energie en ook overdag zonder flits zijn er orbs op de foto,s en als je met vochtig weer ga foto,s schieten merkje dat er juist meer orbs opstaan dat komt omdat de energie van de orbs gelijden zo dat er meer orbs zichtbaar worden omdat je ze met regen heel duidelijk orbs kan zien verschijnen orbs kan je zeker ook goed overdag tegen komen zonder flits verlichting te gebruiken,

Om zaken waar te kunnen nemen die we niet met het blote oog zien maken we dus gebruik van allerlei apparaten. Sinds de introductie van de digitale camera blijkt in toenemende mate dat deze apparaten ook zaken vastleggen die niet met het blote oog te zien zijn. En terwijl de fabrikanten spreken over 'stofdeeltjes' of 'pixel dan wel geheugenfoutjes' menen andere mensen dat de vreemde lichtbolletjes die zo nu en dan op foto's verschijnen 'Orbs' zijn

NU WIJ HET AAN HET ONDERZOEKEN ZIJN ZAL DE WAARHEID EINDELIJK DUIDELIJK WORDEN

DE MEESTE FOTO,S OP DEZE HYVE,S
    zijn gefotografeerd door paranomale leden en door ons zelf omdat wij aanvoelen waar de orbs zitten dan kunnen wij erg gericht foto,s maken je hoeft ze maar opteroepen en ze verschijnen op de foto,s

ECHTE ORBS MET PATRONEN EN RINGEN

Echte Orbs zijn vaak te herkennen doordat ze patronen ringen energie in zich hebben en ook is het voor mensen die al jaren gericht Orbs fotograferen heel duidelijk wanneer een Orb echt is.Omdat Orbs vaak reageren op de gedachtes van degene die ze wil fotograferen, als je dus vragen stelt aan de Orbs, zul je vaak merken dat ze merken dat je iets vraagt

17. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    marijke84:$ ik zou juist blij dat er over je kleine meisje gewaakt wordt!

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeetje daar mogen ze wel eens een stofzuiger doorheen halen zeg:D

Sorry beetje flauw maar ben er echt te nuchter voor denk ik.

19. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ze staan niet voor niets altijd op de foto bij je dochter..

Deel Deze Pagina