Hoi danielle, Ik heb geen miskraam gehad,niet dat ik weet iig Wel een fijn idee dat er iemand over ons waakt!
de eerste foto is een duidelijke orb die kleine bij je borst idd de 2e in het raam is van de flits van je camera...
Wat ik me wel afvraag, is waarom je het alleen op foto's ziet. En dan ook nog alleen bij bepaalde camera's. Je zou toch zeggen dat als het overledenen zijn die over je waken ze zichzelf toch vaker laten zien dan alleen op een foto. En als alleen de echte witte rondjes zonder dingen erin orbs zijn, wat zijn dan die andere rondjes? Wil de mensen die er in geloven niet belachelijk maken ofzo, maar vraag me dit toch echt af. wat is jullie verklaring hiervoor dan?
stofjes lijken veel op orbs.. echte orbs zien er heel bijzonder uit ik zie ze ook echt klinkt gek maar heb ook bewegende op een foto zal eens ff zoeken ja het klinkt gek allemaal das waar maar t is zo bijzonder mooi
Precies, maar waarom (als ze zo bijzonder zijn) zie je ze alleen op een foto. En als ik die foto van jou zie, lijkt het mij eerder een weerkaatsing van die lichtjes op de achtergrond. Maar als orbs echt wit moeten zijn, waarom denkt iemand hier in het forum er dan haar hond in te zien?
omdat ik net een bevestiging heb gekregen van iemand die er redelijk verstand van heeft.dat het daadwerkelijk een hondenkop in staat..en ze schrok van de grote van de orb. en orbs hebben verschillende kleuren.
ze zijn er in veel soorte grotes en kleuren weerkaatssing van de lampjes kan niet hij is erg groot en de lichtjes zijn klein bovendien is hij blauwig van kleur omdat niet iedereen spirits ziet met het blote oog veel mensen leggen ze dus vast op fotos maar weten niet dat het energie bollen zijn ik voel en zie ze dus wel ik sta er ook erg voor open ik zie ze door dat er in mn ooghoek heel snel iets voorbij schiet en ken je het dar alle deuren en ramen dicht zijn en je ineens ijskoude wind of kippenvel krijg over je hele lichaam? energie die jou wil laten dat ze er zijn... ik weet het vondt het eerst ook raar hoor maar doe met dit wat jullie willen ieders mening is goed
schijnbaar is die bol energie mijn oma... heb laatst ook een reading gehad waarbij uitkwam dat ze over mij waakt en gaf daarbij corecte informatie ook zijn mijn vorige kat en mijn verloren zoontje (bbz)9 weken bij mij.
wat mooi dat je dat kunt zien er er open voor staat. weet je wat het is de een vind het flauwekul en de ander vind het iets moois. totdat ze het zelf gaan meemaken.
Oke, maar dan heb je mijn vraag nog niet helemaal beantwoord (wordt ik al vervelend ) Waarom alleen op camera? En las net ergens dat ze alleen in het wit voorkomen, maar nu lees ik dat ze er ook in andere kleuren zijn. Wat ik me dan toch ook wel afvraag. Waarom ziet niet iedereen ze? Ik heb ze namelijk nog nooit op een foto gezien. En waarom alleen bij bepaalde camera's? Lees soms dat iemand het bij een oude camera wel had, en bij de nieuwe niet. Al het idd overledenen zij of wat dan ook, waarom zijn ze dan ineens weg?
Je hebt ook mensen die ze zien..... misschien dat het is op welke manier de camera werkt... Weet niet of je bekend bent met bandstemmen..... neem aan dat dit ook niet gauw gebeurd.. als je cdtjes brandt..... Tja.. en daarom heet het ook "geloven"... omdat het niet altijd voor iedereen zichtbaar is..... Zijn zoveel mensen die in god geloven... maar hoeveel hiervan zouden hem of haar.... ook echt gezien hebben? (retorische vraag) Het blijft moeilijk met zulke dingen.... maar ik weet wel.. dat er meer is, dan dat wij kunnen zien/horen/ruiken of voelen.... verklaren... nee kon ik dat maar....
idd mooi gezegd seth deze woorden zocht ik en dit heb ik van een orb site: onze ogen zijn niet in staat om deze verschijnselen te zien omdat de frequentie waarop ons stoffelijk lichaam en onze ogen ingesteld staan niet geleidend werken voor de frequentie van dergelijke fenomenen dus daarom kunnen we ze niet zien. Maar met een cameralens heb je de mogelijkheid om een visueel beeld hiervan te creëren en dit beeld vast te leggen. En wat gezien wordt via de Orb-verschijnselen is het begin van de individuele vibratie van een geest die door de ether breekt vanuit de geestelijke wereld naar de aardse stoffelijke wereld. Het is dit, als het ecosysteem steeds meer vernietigd wordt zal dit niet meer mogelijk zijn. Dit zal de vibratie tussen de twee sferen verbreken. Nu, om mijzelf nog eens te herhalen, Orb-verschijnselen zijn de eerste fasen van geestelijke manifestatie, vibratie, die door de ether breekt en zichtbaar wordt op de vibratie van de aarde. Het is vaak zo dat deze energieën gezien worden op specifieke plaatsen waar werk wordt verricht, het lijkt veel op een poort tussen twee dimensies. Op die tijd in die staat van vibratie op die specifieke plek is het geleidend om door de vibratiebarrière te breken die tussen de aardse dimensie en de geestelijke dimensie zit. Nu nog een keer samengevat voor de duidelijkheid: Simpel gezegd is het zo dat het stoffelijke fysieke leven hier op aarde een bepaalde vibratie heeft of frequentie, dit kunnen we ook dimensie noemen. Onze stoffelijke lichamen en zintuigen zijn volledig afgesteld op deze frequentie en dit is dan ook de reden dat mensen normaal gesproken geesten, Orbs en dergelijke zaken niet kunnen zien. Er zijn uitzonderingen want sommige mensen kunnen wel geesten zien en/of Orbs, maar normaal gesproken is dit niet mogelijk. Nu is het zo dat de geestelijke wereld ook zijn eigen frequentie of vibratie heeft. Deze is ijler dan de aardse vibratie en omdat we niet afgestemd zijn op deze frequentie of vibratie kunnen we deze ook niet waarnemen of voelen (uitzonderingen nagelaten). Orbs en dergelijke verschijnselen breken af en toe door de grens tussen de aardse en geestelijke wereld. Zoals gezegd zijn Orbs dus het beginstadia van energie van geesten die doorbreken vanuit de geestelijke vibratie op de vibratie van de aarde en soms zichtbaar worden als Orbs op fotos. Ik geloof zelf dat het niet altijd de energie van geesten hoeft te zijn, het kunnen naar mijn mening ook geestelijke energieën zijn van de natuur enz. Waarom zien we soms Orbs op de fotos die we vastleggen m.b.v. camera? De reden hiervoor is dat een camera gevoelig genoeg is om dit op te vangen en vast te leggen, helemaal sinds de komst van de steeds gevoeliger wordende digitale cameras. Maar voor die tijd werden Orbs ook al gefotografeerd, alleen minder. Wat je ook niet moet vergeten is dat nu steeds meer mensen een camera hebben, helemaal als je dit vergelijkt met 10 of 20 jaar geleden.
voor degene die niet het hele stuk gelezen hebben:" Waarom zien we soms Orbs op de fotos die we vastleggen m.b.v. camera? De reden hiervoor is dat een camera gevoelig genoeg is om dit op te vangen en vast te leggen, helemaal sinds de komst van de steeds gevoeliger wordende digitale cameras. Maar voor die tijd werden Orbs ook al gefotografeerd, alleen minder. Wat je ook niet moet vergeten is dat nu steeds meer mensen een camera hebben, helemaal als je dit vergelijkt met 10 of 20 jaar geleden.
de neppe (stofdeeltjes dus) View attachment 34969 als mijn fotos stof zouden zijn dan zou je ongeveer een foto krijgen als hierboven en vaak zijn ze dan doorzichtiger en minder duidelijk en heel veel bij elkaarduidelijk nu hihi
laatste weetje: Orbs worden vaak gefotografeerd op blijde gebeurtenissen, maar ook tijdens hele droevige gebeurtenissen,ook hangen ze veel bij kinderen dit om bescherming te bieden dit is waarschijnlijk de reden waarom je zo vaak Orbs tegenkomt als je door de fotobestanden van discosites, cafésites en dancings kijkt. Ik kwam er min of meer per toeval achter dat deze fotogaleries die vrij toegankelijk zijn voor iedereen heel vaak en veel Orbs bevatten. Maar het valt de meeste mensen ongetwijfeld niet op, want je kunt dingen die je niet weet vaak niet zien!