bedankt! Weer een beetje meer op de hoogte ! Als het idd mijn overleden dierbare zijn, ben ik altijd bang dat ze er ook zijn als ik bv op het toilet zit of met mijn vriend in bed lig . Kga morgen "even" door mijn foto collectie heen. Kijken of ik er ook 1 heb.
Ik zie ook duidelijk een hondenkop erin, nou ben ik zelf heel nuchter in dit soort dingen, maar werd wel erg nieuwschierig of ik ook wat tegen zou komen. Dus ik dacht ik ga ook even door m'n foto's bladeren en nu kom ik een aantal foto's tegen van de "trouwdag" van mijn schoonzusje. Deze is in een stilte centrum van het nederlands kankerinstuut gehouden, en 4 dagen daarna is m'n schoonzusje overleden. maar ik zie op deze foto 5 "orbs" of niet, ik weet het niet heb er geen oog voor. Hierbij de foto (als het lukt) Ik heb even m'n schoonfamilie onherkenbaar gemaakt. Ik heb de foto flink moeten verkleinen, maar ik zie er 3 rondom mijn schoonmoeder (witte broek, zwarte blouse) en 2 bij de soort rvs kap.
Willen de experts eens naar deze kijken dan? Wat zien jullie? http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/CIMG0141.jpg
Hhm ik heb nog steeds mijn twijfels hierover.... Zat net even te kijken of ik er laatst nog eentje had, en nu zie ik er opeens een paar. Waaronder deze hele mooie.
kelly ik krijg kippenvel van jou foto... orbs zijn vaak op droevige en blijde gebeurtenissen omdat daar veel energie vrijkomt en omdat iedereen orbs bij zich heeft komen ze op dat soort gelegenheden vaak op de foto tevoorschijn zie mijn stukje op vorige pagina.. World Of Orbs And Spirits - Hyves.nl wordt daar lid en plaats fotos dan geven de beheerders je een corecte beschrijving heel mooi
Nee, precies. Maar ik heb liever dat als het echt geesten zouden zijn, ze haar gewoon lekker met rust laten. Behalve als het mn schoonmoeder is.
deelight das een hele mooie hij beweegt zelfs ietsje!! oja orbs zijn vaak beschermende energieen en ze doen ons geen kwaad ze komen van het hogere om hier hun taak op aarde te voldoen om zelf hoger te komen in hun wereld zo heb je vaak dat je kind bijv aan het spelen is in de woonkamer en je krijgt ineens in je gedachten oe ik moet gaan kijken en je ziet dan dat je kindje met een stopcontact speelt.. jou orb(gids) gaf jou die ingeving om jou kindje te bneschermen en ook jou
Deze foto heb ik gisteren ook bekeken, maar nu ik hem weer bekijk zie ik ineens ook allemaal grijs/zwarte stippen (9stuks), stonden die er gisteren ook al?
Of ik in Orbs geloof weet ik niet, ik zou ook meer denken aan stofdeeltjes. Maar ik zit eens foto's te bekijken nu en op "normale" foto's (dus waar geen bijzondere gebeurtenis is zie ik er sporadisch een paar en nu ik mijn trouwfoto's bekijk zie ik ze werkelijk overal (niet op alle foto's, maar wel op heel veel) en dan ook niet eentje, nee er staan dan heel veel op een foto. Dat vind ik dan wel weer frappant Ook had ik er op 1 in gezoemd en daar leek ik mijn hondje in te zien, maar dat zal inderdaad wel net als met wolken zijn, je ziet er van alles in
iedereen kan er wel iets in zien maar sommigen kunnen het tot in detail vertelle das het verschil vooral als het klopt wat ze zeggen, ik zie ook niet in elke orb iets maar in die van topic starter heel duidelijk
Die stonden er al op, dat zijn namelijk een soort amuletten met het symbool van een bepaald geloof. Het is een stilte ruimte, aangezien er geen andere ruimte was in het ziekenhuis waar dit gehouden kon worden.
heb de kleurenbetekenis gevonden van de zwart/grijze bollen op jou foto aangezien er iemand kort daarna stierf is dir frapant: Zwart: Verwijst naar het Einde maar kan ook duiden op iets Nieuws, Begin van het Nieuwe, Kan ook duiden op Wraak En Een Nauw Contact Met De Doden
De zwarte bollen op de muur bedoel je? dat zijn amuletten met een symbool van een bepaald geloof erop. Dus een soort beeldjes die daar aan de muur hangen. Degene bij de rvs kap is de grootste en viel mij ook op. Maar is zie er ook 3 bij mijn schoonmoeder. Het wordt voor mij alweer veel te ingewikkeld hihi.
Ik heb ook orbs op mn foto's... En geloof stiekem wel in... Is namelijk pas gebeurd nadat mijn opa dood gegaan is... En alleen op foto's waar ik opsta... Als er met dezelfde camera op de zelfde plek een foto gemaakt word met een ander persoon zie je niks