iemand die of bijna op een stofdeeltje of bijna op een overledene staatm hoop dat het een stofdeeltje is
is een heel klein orbje geen stofje anders zouden er meer te zien zijn want je hebt nooit 1 stofje rondfladderen in huis en een klei n orbje kan wel
Dus toch een stofdeeltje? Ik heb het namelijk nooit op foto's, maar op meerdere foto's van deze avond (sint vorig jaar) staan die dingen. Ik kan ze hier niet laten zien. Er staan andere mensen herkenbaar op.
een orb ja want bij zon sintfeest komt veel poitieve energie vrij van de mensen die er zijn.. en orbs kunnen tevoorschijn komen op die energie... kijk maar eens op fotos van feesten of een begravenis.. je zult het nu ineens pas gaan zien omdat je het nu weet... voorheen dacht je wat is die vlek toch
Ik heb ook een foto, dat mijn ex-vriend een medialle kreeg voor zijn uitzending van Afghanistan... en daar staan ook een hele boel van die 'bolletjes' op.
Zo raar. Ik weet nooit wat ik er van moet denken... maar ik heb serieus op denk ik 70% van de foto's waar ik op sta, een of meerdere "orbs" staan. Soms ook een echt super grote of soms een paar kleintjes. Nou ja, laten we hopen dat het mijn lieve oma is...
@Daniielle22 De manier waarop je die dingen zegt lijkt het net alsof je zeker weet dat wat je zegt waar is. Heb je echt helemaal geen twijfels, en hoe weet je dan zo zeker dat het allemaal echt is? Zeker niet lullig bedoeld hoor, maar ik vraag me het gewoon af.
Hmm, vreemd, heb net even sint fotos zitten kijken en op die fotos zie ik bij een persoon veel orbs..... laat het nu wel zo zijn dat ze onder haar trui iets met glitters draagt... Het valt me ook op dat de orbs alleen te zien zijn op fotos die wat vaag zijn of savonds zijn of overzichtfotos van een ruimte zijn. er staat er nooit een op een portretje van mijn dochter bijvoorbeeld, hoe kan dit allemaal?
bovenstaande is zonder flits gemaakt en toen uitvergroot zodat je mooi ziet hoe hij er van dichtbij uitziet
een kleintje maar als het stof was zouden er wel meer tezien zijn je hebt nooit maar 1 stofje in huis waaien vandaar dat je kunt zeggen dat het orbs zijn. stof orbs zie je vaak op fotos waar geen mensen op staan of in stoffige ruimtes bijv in de manege een orb zie je vaak dicht bij mensen en eromheen
op fotos van de ruimte zijn er inderdaad van die bolletjes op maar op alle andere dicherbij zie je het dan weer niet
uuhmm heb ik weereens mezelf niet duidelijk gemaakt.. haha ik moet zeker naar bed dan.. even opnieuw ik heb fotos van sinterklaas bekeken en alleen op een foto waren er bolletjes te zien, en die was genomen kijkend in de kamer, dus van het gehele ruimte. Alle fotos van dichtbij genomen hebben dus de bolletjes niet. duidelijk?