Wat is een leuk weekendjeweg met een groep volwassenen en kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Wij gaan ieder jaar met onze hele familie een week of weekend weg rond kerst. Normaal is dit altijd een wintersport in Zwitserland en vorig jaar zijn we 4 dagen naar Bosrijck in de Efteling gegaan. Dit jaar hebben we echter 3 baby's bij ons en dan vinden we wintersport niet zo handig. De andere kinderen zijn tussen de 2 en 8 jaar. Nu zoeken we dus een alternatief! We willen een lokatie waar iets te doen is voor de kinderen maar het liefst ook voor de ouderen. Goed eten en een goed huisje of appartement is een must! Qua kosten maakt niet zo uit. Het zijn allemaal luxepaarden en daar moet het wel bij passen...;) Iemand een leuk idee??

2. tulip

tulip Niet meer actief

preston palace???

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk dat appartementen handiger zijn met baby's...

4. tulip

tulip Niet meer actief

ja, misschien wel??
    Ik dacht in eerste instantie iets dat een beetje exclusief is, waar je alles bij de hand hebt, en daarom kwam ik op preston palace. Je hebt altijd nog centerparks, maar weet niet of je zoiets zoekt.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Een luxe huis huren in de ardennen?? Doen wij ook altijd! Via belvilla of ardennexl. Kun je het zo gek maken dat als je het wil.

6. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Je hebt bij Landal leuke villa's met sauna enzo (zijn wel een beetje gehorig) Wij zijn toen in de Weerterbergen geweest geloof ik. Zat te doen voor de kids en tja voor volwassenen het blijft een vakantiepark ...

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Wij hebben ook al zitten denken aan huisjes in de Ardennen. Dat is misschien wel leuk. Of in Winterberg ofzo. Met elkaar in een huis is geen optie. Ik wil rustig een nachtvoeding kunnen geven zonder gelijk opa en oma wakker te maken

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Landal in Winterberg!

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat ziet er wel heel leuk uit inderdaad! Die ga ik sowieso even voorstellen

10. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi,

Wij vonden 't hof van Saksen erg leuk. Wij zijn daar 2x goedkoop geweest met dank aan Vakantieveilingen.nl.

Maar ze hebben daar ook grote landhuizen voor grote gezelschappen en die landhuizen zien er zeer luxe uit.

Ik weet alleen niet wat jullie budget is...volgens mij is het wel een beetje prijzig...

Groetjes,

Kim

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Opa en oma betalen dus er is geen budget ;) Het moet gewoon leuk zijn voor iedereen en dus ook voor opa en oma zelf. Wij zijn vooral ook van het goede eten en drinken dus dat moet ook kunnen. Hof van Saksen hebben we ook al bekeken alleen was er sprake van een eventueel faillisement geloof ik

12. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Ja, dat had ik ook gehoord, maar vorige week heb ik nog gewoon folders van ze ontvangen dus ze gaan wel gewoon door.

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Preston Palace is meer een onbeperkt eet en zuip festijn, niks exclusiefs aan. Kalkar in Duitsland misschien? Centerparcs in Drenthe met Plopsaland erbij? Of Centerparcs de Haan in Belgie ofzo, die ligt weer vlak bij plopsaland de Panne.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    aquadelta?

luxe huisjes (eventueel met sauna, héérlijk, zelfs onze dochter van toen 2,5 vond het héérlijk) , zwembad, leuke binnenspeeltuin en wat recreatie (onze dochter heeft koekjes gebakken + een sieradendoosje gemaakt, de rest was ze nog wat te klein voor)

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Landal in Winterberg is erg leuk! Vorig jaar een week geweest in een luxe 8 persoons huisje met sauna: heerlijk en voor de liefhebbers kan er ook nog geskied worden. Leuk zwembad voor de kinderen erbij maar wel allemaal erg steil dus echt sjouwen aangezien restaurant/winkel/zwembad allemaal beneden is en de huisjes boven. En als er dan ook nog reuze veel sneeuw ligt is dat best zwaar.

Preston palace vind ik echt een asociale vreetschuur, past totaal niet bij jullie!

Hof van Saksen: prachtige huisjes maar het is echt kandje boord wat faillissement betreft en dat is natuurlijk niet zomaar. Een vriend van mijn vriend werkt er en hij had het over een gemiddelde bezetting van 20%. Hij denkt dat dit komt door de ligging (niet echt spectaculair) en de prijs, ze vragen echt de hoofdprijs. Je krijgt absoluut een mooi verblijf op een prachtig onderhouden park maar verder is het er behoorlijk saai. Het
    zwembad en de wellness vallen ook tegen.

Aquadelta moet ook erg mooi zijn!

16. tulip

tulip Niet meer actief

nou dat kan toch ook wel wat minder????;)

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik zeg toch alleen dat ik het een asociale vreetschuur vindt? Dat is toch niet zo erg, dat is gewoon mijn mening. Gewoon het hele concept en de bepaalde types die er voornamelijk komen, ik vind het niets. Echt zo'n goedkope all-in formule.

18. tulip

tulip Niet meer actief

nou ja goedkoop is het zeker niet. Maar het komt zo denigrerend over, maar dat kan mijn opvatting wel zijn.

19. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Aquadelta vond ik dan weer helemaal niks.
    Kijk anders eens op booking.com. Daar kan je de zoekmachine instellen op het aantal personen en de leeftijden.

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik bedoel het niet perse denigrerend maar het is gewoon een feit dat bepaalde mensen het daar helemaal geweldig vinden en dat zij er in grote getallen heen gaan. En dat zijn nou niet echt mensen waar ik mee op 1 lijn zit en waar ik het gezellig mee heb ;) En nu is het zo dat ik TS ken en ik denk te weten dat dit ook niet is wat zij zoekt.
    Overigens slaat het "asociale" niet zozeer op de mensen maar meer op het all-in concept.
    Iedereen natuurlijk zijn eigen ding. Ik vind iets als het Hof van Saksen veel mooier maar de rest van Nederland blijkbaar niet want Preston Palace loopt als een tierelier en Hof van Saksen niet haha.

Deel Deze Pagina