vandaag kreeg ik een mailtje van een koper dat ze zwaar telleurgesteld was in het geen wat ze gekregen had er was iets kapot aan de kleding die ik had verzonden en de envelop was nog gewoon heel.het was me tijdens het foto maken ervan niet opgevallen. normaal kijk ik de kleding nog na, maar vanwege een onverwacht sterfgeval was ik er deze keer echt niet met mijn hoofd bij. dus heb het niet gedaan deze keer. de koper maakte mij uit voor misleider/oplichter (begrijpelijk misschien) en eiste direct reactie. ik heb gereageerd dat ik het geld+ verzendskosten + 2 euro voor het ongemak terug had gestort en hoopte op een reactie of het naar tevredenheid was opgelost. Nu hoor ik dus niets. maar vind het dus wel heel vervelend het is helemaal mijn bedoeling niet op mensen op te lichten of e.d nu dus mijn vraag als jullie dit hadden meegemaakt zouden jullie tevreden zijn over het afhandelen van de kwestie?
Nou ik vind het helemaal super zoals jij het hebt opgelost hoor meid. Niet zo netjes van haar om niet meer te reageren. Bovendien zou ik nooit zo fel reageren maar gewoon vragen hoe dit had kunnen gebeuren. Hopelijk hoor je nog iets!
er zijn er maar weinig die het zo oplossen als jou, Dus goed van je hoor. Je weet tenslotte niet of dat gaatje door het doortrekken etc komt of echt al zo was, vind het altijd dan pech voor de koper. maar vind het erg netjes van je! Jij hebt je fatsoen laten zien..
Prima opgelost ik had eerst het artikel retour willen zien of idd duidelijk de defecten op de foto willen zien. Vind dat je dit super netjes hebt gedaan
mooi, dat leek mij dus ook. maar ja omdat ik niets weer hoorde. dat soort dingen gaan dan altijd aan mij vreten.
Ja vind het een beetje bot om meteen maar te zeggen dat je de zaak oplicht. Je bent toch ook maar een mens en kan er over heen kijken toch? Blijkt iig wel want dat is nou precies wat er is gebeurt! En dat je het geld plus verzend kosten EN dan ook nog eens 2,- extra terug geeft vind ik wel ERG goede service! Eerst een foto van de schade zou ook een goede reactie zijn (als ze die niet al meteen gaf) bvb. En daarna eventueel geld terug. Bovendien had de koper idd wel mogen reageren na zo'n felle aanval op jou.
Prima oplossing! Zouden meer mensen zo mogen doen! Jammer dat mensen dan niet even een nette reactie terug geven.
Super netjes, ik had die 2 euro extra er niet bij gedaan hoor! Onbeschoft dat ze nu niet reageert.. een bedankje kan er toch wel af?
Jij hebt het heel goed afgehandeld meis niks op aan te merken. Vraag me nu alleen af of zij nu in haar handjes zit te klappen van blijdschap omdat ze je "misschien" heeft opgelicht. Omdat ze nu totaal niet meer reageerd wel een beetje verdacht. Volgende keer een foto vragen ofzo, weet je zeker dat het zo is. Maar van jou afhandeling kunnen nog vele wat leren hoor dus niet aan jezelf twijfelen!
ja daar begin ik nu ook over na te denken. nou ja mocht het ooit nog een keer voorkomen zal ik eerst een foto vragen. en mocht er inderdaad niets mee zijn dan hoop ik dat ze gelukkig word met het geld ik kan nu in ieder geval morgen zonder k*t gevoel op vakantie
Precies meis lekker op vakantie gaan en niet meer je gedachte verspillen aan diegene. Jij hebt je van je goede kant laten zien, jammer als er misbruik van gemaakt is door haar! Weer een wijze les voor de volgende keer.....
Ik had niets terug gestort hoor als ik meteen uitgemaakt word voor oplichter e.d. Mensen kunnen me een respectvolle brief sturen dat ze niet tevreden zijn en waarom ze niet tevreden zijn en dan zal ik samen met ze naar een passende oplossing zoeken. En als het inderdaad een stomme fout van mij is stort ik zo het geld terug maar als ze meteen beginnen te beschuldigen is het bij mij snel klaar. Ze kunnen een korte mail terug verwachten met dat ik daar niet van gediend ben en als ze zo al hun dingen oplossen dat ze niet ver komen in dit leven. Jij hebt het heel erg netjes opgelost vind ik dus!
kan je niet alsnog een mail sturen dat je graag het paketje dan terug wilt?? idd om iemand direct voor oplichter uit te maken...
Heel goed opgelost hoor. Te goed eigenlijk, want die twee euro had ik er toch ook echt niet bij gedaan hoor. Heb je haar naam al gegoogled? Voor hetzelfde geld is zij hier de oplichtster zoals iemand hierboven al zei.
hoe die koper reageerde is meestal de reactie die je hier meteen op het forum krijgt als iemand zoiets aan de hand heeft, dan valt mijn mond echt weleens open bij het lezen van zo'n topic. nu zie je dat het niet altijd expres gebeurd. jij wist nu ook van niks. ik vind dat je het goed opgelost hebt, het is een heel mooi aanbod. het is nu aan haar om het aanbod aan te nemen of af te slaan.wel vreemd dat ze ( nog) niet heeft gerageerd hierop.