Hoofdpojn aan een kant :(

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb sinds een paar dagen hoofdpijn, maar dan wel aan de linkerkant. Een drukgevoel. Ik neem paracetamol in, de pijn gaat eventjes weg en dan komt het weer terug. Op google lees ik dat het migraine kan zijn, maar ik heb voor de rest niks. Heeft iemand nog tips voor denpijn. Ik kan er niet meer tegen.

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Slapen in het donker en wachten tot het over gaat. Goed letten op je vocht. Zorg dat je voldoende vocht binnen krijgt.

Beterschap!!!

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jep dit helpt bij mij ook! Sterkte en beterschap!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb even geslapen in et donker. Hoofdpijn heb ik nog wel, maar wel iets minder. Drinken doe ik goed.

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ik heb het vorige week gehad...
    bijna 5 dagen behoorlijke hoofdpijn gehad.
    en ineens was het weg

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Maar ik heb de laatste tijd veel hoofdpijn. Als ik het een week niet krijg en dan heb ik ineens hoofdpijn en dan heb ik zelfs met lopen alsof mijn hersenen heen en weer schud.

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik heb dit de laatste dagen ook... :( Paracetamol lijkt ook niet te werken. Er zal vast iets in de lucht hangen.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dronk je soms vrij veel koffie en ben je dat gaan minderen? Dat kan ook hoofdpijn uitlukken. Misschien iets onder de leden? Hopelijk blijft het gauw weer weg!

9. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ben je misschien gespannen. Met veel dingen bezig. Soms is het prettig om op bepaalde drukpunten in je gezicht de drukken. zo werkt het voor mij om mijn slapen te masseren door rondjes te draaien met mijn duimen. Ook bij mijn wenkbrauwen in het midden zit een punt als je daarop drukt geeft het verlichting en ontspanning.
    Ook thee van citroenmelisse of kamille schijnt te werken. Ik heb dat zelf nog niet ervaren.

10. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Laat je eens testen op hoge bloeddruk.
    Dit is èèn van de sympthomen..
    Heb het ook vaak namelijk èn hoge bloeddruk.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    klinkt toch als migraine... heb niet altijd andere symptomen erbij. heb bijna alle vormen die je kan hebben... verschilt per keer...
    even naar de huisarts dus

Deel Deze Pagina