Ik heb even zitten zoeken, want ik wil graag deze ticker op mn bureaublad, maar in de topics die ik heb gevonden staat alleen voor XP en wij hebben windows Vista... kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet gaan doen, ben namelijk niet zo'n held met computers de link: http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/
volgens mij kan het niet op vista . Ik heb het zelf ook geprobeerd maar het lukt niet. Ik kan het niet als bureaubladitem selecteren.
Ik heb een Mac en ik wil ook graag een banner op mijn desktop. Iemand enig idee hoe ik dat moet doen? Ik ben absoluut geen ster met computers, ik ben blij dat ik weet hoe hij aan moet
Ik weet alleen hoe het moet bij xp. Maar niet alle tickers kunnen. Die ik hieronder heb doet het wel. Dus als jullie willen weten hoe het via xp moet, let me know
@pollewop, Op je bureablad druk je op je rechtermuisknop -eigenschappen -bureablad - bureaublad aanpassen - website - nieuw - link invoegen van de banner - en dan op oke. Als het goed is moet je banner het dan doen.