Hoe poetsen jullie de tandjes van je kindje? Met een gewone tandenborstel of met een elektrische? En waarom heb je hier voor gekozen?
electrische tandenborstel hier. Gewoon omdat ik dit beter vind poetsen Kan overal beter bij dan met de handtandenborstel en zoonlief vind elec. poetsen ook prettiger dan met de hand
Mja wij gaan voor handmatig maar kan me voorstellen dat electrisch erg handig is... Zelf ook tijdje gedaan maar toen hij stuk ging niet vervangen. Dochter is gek op tanden poetsen dus daar hoeft het ook niet zo van.
In principe electrisch vanaf de 3e verjaardag, omdat dit de meest aanbevolen manier van tandenpoetsen is vanaf die leeftijd. Zoon vindt het geweldig. Dochter poetsen we nog met de hand, zij is pas 20 maanden.
Onze dochter poetst eerst zelf met de gewone borstel en daarna poetsen wij na met de elektrische. Gaat prima!
Wij deden het ook al voor het 3e jaar. Gewoon met de handtandenborstel was een drama. Dus toen elektrisch en dat vonden ze geweldig. Dus die keus was toen snel gemaakt.
Onze tandarts zei idd ook dat het kan vanaf 2 jaar. Wij doen het dus ook elektrisch, al was het alleen maar omdat ik met de gewone tandenborstel steeds ruzie had, omdat ze "Die! Die!" wilden... Ik koop trouwens goedkope opzet borstels voor de kinderen. Die van Oral-B met een leuk printje erop zijn achterlijk duur en die van de etos werken net zo goed...
Ik poets de kids nog met de hand, maar de tandarts heeft mij vorige week verteld dat het ook voor kleintjes (ook dochterlief die nog 2 moet worden) aantoonbaar beter poetst met een elektrische. Toch maar op zoek naar kleine opzetborsteltjes dus!
hier net zo, groter drama als met de handtandenborstel had ik niet meegemaakt dus een electrische aangeschaft en ze wil nu met plezier tandjes poetsen