Hey dames! Even een vraagje hier. Wie van jullie hebben er ervaring met tarwekiemolie in de vorm van capsules? Ik overweeg om die te gaan kopen, mijn vriend en ik hebben een kinderwens. Ik heb er veel over gehoord maar ik weet niet of het slim is om te kopen?
Geen ervaring met de capsules, maar wel met de pure olie. (In de capsules zit ook pure olie, dus zal vast op hetzelfde neerkomen!) Ik heb er positieve ervaringen mee. Ik heb het de maand voor mijn zwangerschap de hele maand netjes geslikt en daarna was ik zwanger! Na mijn curretage in april was mijn baarmoederslijmvlies erg dun, waardoor men zei dat het wel een tijd kon duren voordat ik weer zwanger zou raken (Dit was in september). Daarna dus de tarwekiemolie gaan slikken en in oktober raakte ik zwanger! Het kan iedergeval geen kwaad, dus proberen kan altijd!
Aangezien het pas ronde 1 is zou ik het even op zn beloop laten denk ik. Het kan namelijk ook verkeerd uitpakken als je van jezelf wel al een dik baarmoederslijmvlies hebt. Mocht het wat langer duren en menstrueer je erg licht dan is het misschien een optie voor je. Ik ben zelf in ronde 10 begonnen met tarwekiemolie en die ronde was hrt raak maar ging het mis. De volgende ronde weer geslikt en toen weer raak en nu gaat het goed. Ik ben wel een voorstander van je lichaam de tijd te gunnen. En zou dus niet meteen extra's slikken. Maar dat is mijn mening uiteraard