Hallo allemaal, Ik ben 27 en heel erg bevoorrecht met drie prachtige droppies. Een zoon van 5 een dochter van 3 en een zoontje van net 1 jaar. Mijn man en ik hebben vorige maand besloten dat ons gezinnetje nog niet compleet is en we gaan voor een vierde wonder. Bij mij oudste zoon was ik in de eerste ronde zwanger, bij onze dochter in de 6e ronde en bij ons jongste droppie in de 3e ronde. Dus over het algemeen heel snel! Zijn er nog maar meiden/jonge moeders hier die een groot gezin hebben/krijgen/wensen? Ik ben geen super actief lid, ik werk 3 dagen in de week en run daarnaast ons gezinnetje. Maar vind het gezellig om met dames te kletsen die dezelfde wens hebben!
Hallo Derdedroppie Wat een super mooie gezinnetje heb je!! En zo gezegend met 3 mooie wondertjes!! Wow!!! En leuk om te lezen dat jullie voor een 4de wondertje willen gaan!! Mijn man en ik hebben allebei ook de wens van een groot gezinnetje. Vandaag hebben we besloten om te stoppen met de pil en het laten gebeuren wanneer de tijd zover is. Ons dochtertje is vorige maand 1 jaar geworden. Ik zou het heel mooi vinden als zij met haar babybroertje of zusje 2 jaartjes schelen. Maar ja je hebt het niet in handen. Bij mijn dochtertje waren we in de 1ste rond gelijk zwanger geraakt. Ik ben benieuwd nu met de tweede Jullie succes voor de 4de wondertje! Hopelijk komt het mooie wondertje snel! Geniet van jullie mooie gezinnetje!x
Wij... Wij hebben een dochter van bijna 6 (okt 2008) Een dochter van bijna 5 (aug 2009) en een zoontje dat nu net 4 zou zijn (juli 2010) helaas is hij op tweejarige leeftijd overleden... Wij zijn nu bezig voor een vierde kindje... In tussentijd heb ik in mei een miskraam gehad... We hopen dat we toch nog een kindje mogen krijgen... Ik hoop dat het snel lukt voor jullie
Hoi didi, Wat leuk dat jullie ook een groot gezin wensen! Ik vind het heerlijk😄 wel druk natuurlijk maar ik heb gelukkig een hoop hulp. Spannend is het weer om voor een kindje te gaan. Dit is de vierde keer maar het blijft net zo spannend!! Ben je net gestopt met de pil? Ik ben na onze derde niet weer in de pil gegaan vanwege borstvoeding.
Hallo Liz, Gezellig dat je ook komt kletsen. Wat heftig om te lezen dag jullie een zoontje zijn verloren😔 en daarna nog een miskraam. maar wat onwijs dapper dat jullie nu vol goede moed voor een vierde wonder gaan. Ik hoop voor jullie dat het ook heel weg snel lukt. Is jou cyclus gelijk weer helemaal op regel naar alles wat je hebt meegemaakt?