Bij vruchtbaar slijm altijd een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door patriez26, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Hoi, ik ben begin feb. gestopt met de pil. Heel recent dus. Nu heb ik 12 feb mijn ontrekkingsbloeding gehad. 25,26 en 27 feb. heb ik vruchtbaar slijm gehad. Toen ook seks gehad. 8 maart heel klein beetje bruin bloed bij het afvegen, meer niet. Mijn vraag is, kan dit slijm ook door de hormoonwisselingen van het stoppen met mijn pil komen of moet dit mijn eisprong geweest zijn en ben ik nu overtijd?

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Het klinkt alsof je rond 28 februari je eisprong hebt gehad. 8 maart kan een soort van innestelingsbloeding zijn. Hoewel bruin oud bloed is, dus ik betwijfel dat eigenlijk.
    Ik hoor wel meer van een week na eisprong ineens een klodder slijm.
    Dan zou je nod dus misschien wel vandaag zijn.

Maar om antwoord te geven op je vraag: nee, je hebt niet altijd een eisprong bij vluchtbaar slijm. Alleen volgens het boekje gaat het zo.
    Sommigen hebben aantal dagen vruchtbaar slijm en springt het eitje niet en hebben een week later weer aantal dagen vruchtbaar slijm en probeert er waarschijnlijk een ander eitje te springen.
    Zelf heb ik wel altijd vier of vijf dagen vruchtbaar slijm en op de laatste dag hiervan heb ik mijn eisprong. Maar dit geldt dus niet voor iedereen.

Heb je al een test in huis?? Dan zou ik toch een gokje wagen.

3. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Hoi Lappie,

bedankt voor je snelle reactie. Ik heb een test in huis en denk dat ik die morgenochtend maar ga doen. Ik weet dat ik pas net gestopt ben met de pil, maar vind het zo opvallend dat ik wel slijm al heb gehad op het juiste moment (uitgaande van een cyclus van 28 dagen) en niet ongesteld tot nu toe ben geworden. Ik ben benieuwd naar morgen, spannend!

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik was bij mijn zoon ook in de eerste ronde zwanger. Het kan dus echt!
    Alleen stopte ik ergens middenin mijn strip en had ik vier weken daarna mijn eisprong. Dus zes weken na het stoppen had ik een positieve test in handen.
    Succes morgen! En ik kom even kijken morgen hoor!

5. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Nou ik heb een test gedaan en deze was negatief. Jammer. Ik hoop dan wel dat ik snel ongesteld word. Bedankt voor het meedenken!

6. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Hallo,
    ik twijfel nu toch zwaar of ik niet gewoon een hele lichte ongesteldheid heb gehad 8 maart. Ik had 8 maart een heel klein beetje bloed. Ik dacht het begin van ongesteld dus een tampon gebruikt. Daar zat nog voor geen kwart bloed aan. Daarna nog 2 dagen beetje bruin bloed gehad met afvegen. Zou dit mijn menstruatie geweest zijn of zit ik nog steeds in mijn eerste cyclus denken jullie?

7. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Pff word er wel een beetje ongeduldig van en twijfel sterk. Ben nog niet ongesteld geworden! Zit nu op dag 42. Of moet ik dat kleine beetje bloed van 8 maart als een ongesteldheid zien?

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meid,

Helaas kan het nog even duren voor je "natuurlijk" ongesteld wordt.
    Bij mij duurde het 38dg maar lees hier ook vaker 60-90 dagen.
    Je zult nu echt moeten afwachten en gewoon 1x p week even een testje doen totdat hij positief is of ongesteld wordt.
    Zit helaas niets anders op;)

Succes!

9. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Jeeej! Nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ben geworden! Haha het heeft 53 dagen geduurd, maar vanochtend ongesteld geworden. Best veel bloed en helder bloed, dus denk dat ik dit wel tot mijn ongesteldheid mag rekenen!

Deel Deze Pagina