Hallo allemaal! Ik ben nu al ongeveer 1,5 jaar bezig en nog steeds niet zwanger ! Ik heb nu echt maar wéér een afspraak gemaakt bij de huisarts, want vorige keer stuurde ze me weg, maar ik sta er gewoon op om onderzocht te worden, want ik kan het niet los laten, het gevoel dat het misschien niet bij ons zou lukken ! Ik hoop dat er ECHT een onderzoek komt, en misschien is het wel niets, maar dan kan je er wel geruster om zijn en dan kan ik het misschien wel los laten! Maar als een van ons wel wat mankeert, kunnen we iig. gaan nadenken of we het medische wereldje in willen enz... Ik ben zeker niet de enige, maar toch, soms voel je je zo rot, vooral als je iedereen om je heen zwanger ziet raken en dat al binnen de 1 en 4 maanden ! Dat raakt je toch! Nou ja, ik ben benieuwd ! Groetjes !
hoi! kan het me goed voorstellen dat het je raakt als iedereen om je heen zwanger raakt en jij niet! maar ik zou idd even een afspraak maken bij je HA en er op staan om een onderzoek te doen! dat is je goed recht! en verder kan ik je alleen de tip geven, probeer het los te laten, er niet teveel mee bezig te zijn, hoe moeilijk dat ook is! succes! groetjes rebbel
Wij gaan bijna de 16e maand in maar zijn na 12 maanden voor onderzoek bij de gyn. geweest. Alle uitslagen van de onderzoeken waren goed dus moeten we nu weer 6 maanden afwachten!
hoi meid snap jullie best hoor ik zou gewoon de ha een verwijzing vragen voor de gyn zodat die eens verder kan kijken en hopelijk is het snel raak meid succes
Ik ben (in verhouding tot vele anderen "nog maar" maar voor mij duurt het lang genoeg) 8 maanden bezig. Als ik 1 1/2 jaar bezig zou zijn zou ik ook een onderzoek eisen. Ik heb alleen een KL*TE Huisarts die overal maar dom op reageert. Toch zou ik er ook bij hem op aandringen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er wat over in zit. Ik heb dat na 8 maanden al. Ik denk dan: anderen worden per ongeluk zwanger en ik wil het graag en ben een jonge gezonde vrouw. Zo moeilijk moet het niet zijn. Maar helaas, zo moeilijk is het dus soms wel.
Wij zijn nu aan ronde 12 begonnen en we hebben as vrijdag een afspraak bij de huisarts. We gaan een verwijskaart vragen voor de gyn. Succes! Groetjes, XX Anna
Wij zijn ook bezig sinds dec. 2005, ben na een maand of 8 naar de huisarts gegaan, heb er een paar maanden bijgelogen voor het goeie doel en werd meteen doorverwezen naar de gyn. Nu inmiddels al de onderzoeken en kijkoperatie achter de rug en we staan op het punt om te gaan starten met IUI behandeling. Ik kan alleen maar zeggen dat je je niet moet laten wegsturen door een huisarts, je mag er best op staan dat je doorvrewezen word naar de gyn! Succes allemaal
moontje: thanks meid ps ik hoop dat jullie snel mogen beginnen en dat het dan snel raak is mijn duimpjes draaien voor iedereen hier!
moontje: nee niet echt alleen last van mijn buik darmen ben aan de race maar dat kan ook weer van de pillen zijn dus.... blijft nog steeds spannend geen bloed geeft moed zeg ik altijd maar eigenlijk is de test dag 31 maart maar omdat dat in het weekend valt mag ik eerder komen voor bloedtest dus weetik het vrijdag
o wauw zeg, lekker je mag eerder komen. aan de ene kant natuurlijk lekker, als het raak is weet je het eerder maar als het niet is gelukt moet je verdrietig het weekend in....... We blijven enorm duimen hier!
Hey meid, Ik snap helemaal wat je bedoeld en voelt, zit namelijk in hetzelfde schuitje... wij zijn ook al ruim een jaar bezig en ik kan ook niet meer wachten! Heb er met mijn man over gehad om naar de HA te gaan deze week om een onderzoek bij de Gyna aan te vragen. Heb afgelopen december een MK gehad en had gehoopt dat het weer snel raak zou zijn maar helaas... Ben jij al ondertussen naar de HA geweest? Ik hoor graag hoe het je verder afgaat en hoop natuurlijk dat er niets mis is met je!
Ik snap wel dat je je niet weer weg wilt laten sturen en dat je wilt dat er serieus naar wordt gekeken. Succes!
hee lellebel, ik denk dat je wat dat betreft ook nog eens je leeftijd tegen hebt, wij waren na een half jaar proberen bij de huisarts en die nam ons heel serieus en zei dat we toch maar naar de gyn moesten omdat voor ons de tijd ook mee begon te spelen, ik ben 32 en mijn man 33 jaar. Maar over het algemeen laten ze je een jaar proberen dus als jullie nu al 1,5 jaar bezig zijn mag je er echt wel op staan dat er iets gaat gebeuren hoor! Snel een afspraak maken en laat je niet wegsturen hoor! Zet hem op! Ik wens je veel succes
Hoi Hier nog een, dec '05 met de pil gestopt.Nog steeds niet raak, jan. naar de ha geweest en ben blij toe!1e zaaduitslag was niet al te best.Nu zitten we volop in de mmm.We weten wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn en daar word je echt rustiger van.Want nu eordt er iets aan gedaan. Dus mijn tip is ook:Laat je niet wegsturen door de ha.Denk niet dat dat gaat gebeuren hoor, want 1.5jr is al lang. Heb je temp.kaarten bijgehouden?Dan kun je iig zien of je een eisprong hebt en je maakt je ha er erg blij mee!
Heej hallo allemaal ! Ben er heel lang niet op geweest maar er is een hoop gebeurd, ik ben doorgestuurd en heb dus al m'n 1ste onderzoek gehad, en van binnen zag het er allemaal goed uit ! En ik moet gaan temperaturen wanneer ik ongesteld word, en dan ook de zaadjes van mijn vriend weg brengen En 't volgende wat ze gaan doen is een vloeistof in m'n eierstokken spuiten en dan kijken of ze doorgangbaar zijn, geloof ik ! Ik ben erg benieuwd hoor.. Wish me luck... en iedereen, SUCCES ! -x- Lellebel
Vandaag een brief van het ziekenhuis gekregen. De eerste dag van mijn menstruatie moet ik bellen, dan krijg ik een afspraak voor een hysterosalpingogram. Was begin deze maand in het ziekenhuis en zei al dat ik dan ongeveer mijn eisprong moest hebben. De dokter kon het ook zien, ze wenste mij en mijn vriend nog een heel gezellige avond toe Ergens hoop ik wel een beetje dat ik niet ongesteld wordt deze maand, maar als het dan toch het geval is weet ik nu eindelijk zeker dat er verdere onderzoeken komen. We zijn ook ongeveer anderhalf jaar bezig met zwanger worden.